معاون استاندار:

ظرفیت‌های ناشناخته سیستان و بلوچستان در حوزه سینما مورد توجه قرار گیرد

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ناشناخته فراوانی دارد که می‌توان در سطح ملی با نگاه ویژه در حوزه سینما و فیلم‌سازی به آن پرداخته شود.

 رحمدل بامری  در نشست هیات امناء بنیاد توسعه فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان گفت: افراد علمی، فرهنگی، نخبه در همه زمینه‌ها و داشته‌های وحدت، انسجام و گذشت مولفه‌های است که در تولید آثار سینمایی در سیستان و بلوچستان می‌توان به آن توجه داشت.

او گفت: ظرفیت‌های استان ما ظرفیت‌های بینظیری است و اگر فرهنگ غنی مردم سیستان و بلوچستان را در تمام عرصه‌های شهادت، کار و مقاومت‌پذیری مطرح کنیم می‌توانیم این استان را همسطح و پیشرو از سایر استان‌ها قرار دهیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: در حوزه استانی به لحاظ اعتباری و پشتیبانی این آمادگی تولید محتوا وجود دارد همچنین نیروهای ماندگار و بومی و خلاق در این استان شناسایی و حمایت خواهند شد.

او گفت: ۲ کلید واژه تنگه احد و گنج پنهان که رهبر معظم انقلاب در خصوص این استان مطرح کردند در این زمینه می توان برنامه های ویژه و با کیفیت مطلوب در استان ساخت.

بامری ادامه داد: همچنین مدیران و دست‌اندرکاران حوزه سینما و فیلم‌سازی و رسانه‌ها در استان به بیان مشکلات سینمایی و حوزه فعالیت خود پرداخته و خواستار رفع این مشکلات و معضلات شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار