تامین ناوگان زائران امام روح الله در استان مرکزی

اعزام زائران استان مرکزی به مرقد امام خمینی (ره) از تمامی شهرستان‌ها انجام می‌شود.

مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت موجود برای اعزام کاروان‌های زائرین مرقد مطهر بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

برای اعزام زائران استان مرکزی به مرقد امام راحل ۲۰۶ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس پیش بینی شده است که ۱۴۶ دستگاه اتوبوس و ۶۰ دستگاه مینی‌بوس هستند و فرآیند اعزام از تمامی شهرستان‌های استان بصورت یکپارچه از مراکز تعیین شده انجام خواهد شد.

ظرفیت پیش بینی شده برای اعزام زائران، بیش از ۵ هزار صندلی توسط ناوگان حمل و نقل مسافری برون شهری است که هماهنگی لازم برای تسهیل در امر اعزام با شرکت‌های حمل و نقل مسافری انجام شده است.

هم استانی‌های عزیز برای استفاده از ناوگان حمل و نقل تدارک دیده شده می‌توانند از طریق ثبت‌نام در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج از نحوه اعزام مطلعشده و در این رویداد مهم و تاریخی انقلاب اسلامی ایران حضور بهم رسانند.

زائرین محترم در صورت مشاهده هرگونه مشکل در طول مسیر، می‌توانند شکایات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق سامانه‌های ارتباطی ۱۴۱ با مرکز مدیریت راه‌ها مطرح کنند تا در سریعترین زمان ممکن نسبت به بررسی و رفع آن اقدام لازم بعمل آید.

گشت‌های راهداری در تمامی مسیر‌های منتهی به مرقد امام خمینی (ره)، در راه‌های حوزه استحفاظی استان مرکزی مستقر خواهند بود تا در صورت نیاز در سریعترین زمان ممکن خدمات لازم را به کاربران جاده‌ای ارائه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.