نماینده مردم اندیمشک در مجلس:

بخش الوار گرمسیری اندیمشک قابلیت تبدیل شدن به منطقه گردشگری دارد

حسنوند گفت: بخش الوار گرمسیری با توجه به موقعیت جغرافیایی و آب و هوای معتدل قابلیت تبدیل شدن به روستا‌های گردشگری را دارد.

فریدون حسنوند می‌گوید: تعامل و همدلی سبب توسعه و آبادانی بخش الوار گرمسیری در حوزه‌های مختلف خواهد شد.

او گفت: باید ارتباط بین شوراها، دهیاران و مدیران کل وجود داشته باشد، زیرا آن‌ها در کنار بیان مشکلات منطقه، وظیفه پیگیری مشکلات منطقه خود در سطح شهرستان و کلان کشوری را دارند که این سبب توسعه و آبادانی منطقه خواهد شد.

آقای حسنوند با بیان شعار هر خانه یک کارخانه افزود: بخش الوار گرمسیری مستعدترین منطقه برای باغبانی، دامپروری و زنبورداری است و هر خانه می‌تواند یک کارخانه با کمترین هزینه ممکن راه اندازی کند.

به گفته نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، بخش الوار گرمسیری با توجه به موقعیت جغرافیایی و آب و هوای معتدل قابلیت تبدیل شدن به روستا‌های گردشگری را دارد و این اقدام سبب اشتغال زایی در منطقه شود.

این مقام مسئول وعده داد که با اعتباراتی که مصوب شده عملیات روشنایی تمام روستا‌های بخش الوار گرمسیری فاقد روشنایی انجام خواهد شد و سیستم برق این روستا‌ها تقویت و کابل‌های مسی در این منطقه جای خود را به کابل‌های خود نگهدار خواهند داد.

فریدون حسنوند توسعه و آبادانی و داشتن نگاه ویژه به ورزش بخش الوار گرمسیری را «دغدغه مسئولین شهرستان اندیمشک» دانست که در همین جهت ۵ چمن مصنوعی و ۲ سالن ورزشی برای مردم بخش الوار برنامه ریزی شده و در آینده نزدیک عملیات اجرای آن‌ها آغاز خواهد شد.

همچنین او مدعی شد که با توجه به مشورتی که با شورای تامین صورت گرفته است و در جهت ایجاد امنیت پایدار و جلوگیری از سرقت‌های خورد در مناطق شهری و روستایی پلیس محله در شهرستان راه اندازی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.