شهرک بنکداران همدان افتتاح می شود

شهرک بنکداران همدان به عنوان نخستین شهرک صنفی غرب کشور ، در ۲ مرحله مواد غذایی و لوازم خانگی طراحی شده و آماده افتتاح است.

شهرک‌های صنفی ظرفیت مهمی برای توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان‌ها محسوب می‌شوند، ظرفیتی که با کمک بخش خصوصی و دولتی دیده می‌شود و می‌تواند دستاوردهای اقتصادی را به ارمغان آورد.

استان همدان به سبب آنکه به لحاظ موقعیتی در مسیر و خطوط ارتباطی قرار داشت، در جهت توسعه و اقتصاد قدم در این مسیر گذاشت.

به گفته رضا به زارع مسئول هیات امنای شهرک بنکداران ، در این راستا نخستین شهرک صنفی غرب کشور در استان همدان شکل گرفت به نحوی که پنجم شهریورماه سال ۱۳۹۰ پروژه احداث نخستین شهرک نمایشگاهی کشور در همدان در نزدیکی فرودگاه و اراضی جورقان با مساحت بیش از ۵۰ هکتار با عنوان شهرک صنعتی بوعلی دو کلنگ‌زنی شد تا این نمایشگاه به‌صورت عرضه مستقیم کالا و کارگاهی که تولید آلایندگی ندارند، فعالیت کند.

مجید توقیری مسئول اتحادیه خوارو بار فروشان همدان هم گفت: رفع مشکل تردد خودروهای سنگین در بافت مرکزی شهر، تجمیع اصناف همگن، سهولت دسترسی خریداران و ایجاد بازار بزرگ منطقه ای از مزایای شهرک بنکداری است.

شهرک بنکداری با ۴۳۰ واحد در بهترین منطقه همدان و در مجاورت شهر جورقان با قابلیت دسترسی آسان به شهر و امکانات ترانزیت کالا اجرا شده است.

برچسب ها: شهرک صنفی ، بنکداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.