۲۳۰ میلیارد ریال برای تجهیز هنرستان‌های آذربایجان غربی هزینه شد

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ۲۳۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات هنرستان‌های استان هزینه شده و این تجهیزات در حال ارسال به مناطق آموزشی است.

جواد جنگی با بیان اینکه سال گذشته نیز تجهیزاتی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال برای تجهیز هنرستان‌ها هزینه شده بود، گفت: تجهیزات خریداری شده جدید شامل ابزار مورد نیاز رشته‌های زمینه صنعت، خدمات و هنر بوده که در چند مرحله  به مناطق ارسال می‌شود.

او می گوید: تجهیزات رشته برق و الکترونیک و الکتروتکنیک، ساختمان، تاسیسات مکانیکی، مکانیک خودرو، گرافیک و فتو گرافیک، معماری داخلی، صنایع غذایی، صنایع فلزی در مرحله اول به مدارس ارسال شده است.

جنگی با بیان اینکه برای ۲۱ رشته دبیرستانی تجهیزات تهیه شده، می گوید: در مرحله دوم خرید این تجهیزات که در حال انجام است، تجهیزات مورد نیاز رشته‌های متالورژی، صنایع فلزی، شیمیایی و هم چنین تعدادی کامپیوتر خریداری خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه خرید این میزان تجهیزات در ۱۰ سال اخیر بی سابقه بوده، گفت: توسعه شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش، تشویق هنرجویان به این رشته‌ها و توسعه رشته‌های مهارتی هدف عمده از تجهیز این هنرستان هاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.