موحدی: تیم ملی والیبال ساحلی فقط یک اردو برگزار کرده است

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان گفت: به منظور آماده کردن ملی پوشان برای مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جهان تنها یک اردو برگزار کردیم.

حمید موحدی گفت: امتیاز ۲ بازیکن ایران در رده‌بندی جهانی کم بود به همین دلیل در گروه سختی افتادیم و با برزیل، لتونی و اتریش که سه تیم بسیار قوی هستند، هم گروه شدیم. باید پیش از تاریخ ۱۸ خرداد در ایتالیا حاضر شویم تا در نشست بازبینی مقدماتی مدارک و جلسه فنی شرکت کنیم.

سیزدهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جهان از ۲۰ تا ۲۹ خرداد با حضور ۹۶ تیم در شهر رم برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران بامداد امروز (سه‌شنبه ۱۷ خرداد) راهی ایتالیا شد.

او گفت: به دلیل برگزاری لیگ برتر ساحلی تنها یک اردو آماده‌سازی داشتیم که برای حضور در مسابقات جهانی کافی نیست. تنها اردوی ما در بندر ترکمن ۱۶ خرداد به پایان رسید در حالی که برای این مسابقات حداقل ۶ ماه اردو و مسابقات تدارکاتی نیاز بود که تیم آماده باشد، در شرایط فعلی چاره‌ای نبود و امیدواریم با همین سطح آمادگی بازیکنان بازی‌های خوبی ارائه دهند. میان مسابقات لیگ برتر فاصله است و میان این فواصل بازیکنان تمرینی ندارند. تیم‌های لیگ هم سطح نیستند و به همین دلیل حضور بازیکنان در این رقابت‌ها به معنای آمادگی بدنی آن‌ها نیست.

مسابقات قهرمانی ساحلی جهان هر ۲ سال یک بار برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی گفت: اگر در این دوره شرکت نمی‌کردیم عقب گرد بدی داشتیم به همین دلیل باید با هر شرایطی در مسابقات حاضر می‌شدیم تا جایگاهمان را حفظ کرده تا با برنامه‌ریزی بلندمدت برای مسابقات سال‌های آینده و حضور پر قدرت‌تری داشته باشیم. برزیل، لتونی و اتریش هر سه تیم‌های بسیار قوی و همگروه‌ای ایران هستند و برای صعود از این گروه تیم ملی کشورمان باید جزء سه تیم برتر باشد.

در این رقابت‌ها از هر گروه ۲ تیم برتر صعود می‌کنند و چهار تیم سوم جدول که امتیاز بالاتری دارند هم مستقیم به مرحله بعدی می‌رسند. از میان هشت تیم سوم باقی مانده، پس از برگزاری مسابقه پلی آف چهار تیم پیروز، به مرحله بعدی می‌روند.


بیشتر بخوانید 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار