سد حوضیان الیگودرز ظرفیتی ارزشمند است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: سد حوضیان الیگودرز یکی از دستاورد‌های مهم و ظرفیت‌های ارزشمند است که باید بدرستی از آن استفاده کرد.

احمدرضا دالوند در مراسم معارفه فرماندار جدید الیگودرز با اشاره به خدمات دولت گفت: اقدامات دولت سیزدهم بر کسی پوشیده نیست که نمونه بارز آن عبور از بحران بیماری کرونا بود.

وی با اشاره به سفر رییس جمهور به لرستان می گوید: در مقایسه با سفر‌های گذشته روسای جمهور به لرستان سفر دکتر رییسی به این استان بسیار پرخیر و برکت وکم نظیر بود.

دالوند گفت: در این سفر پروژه‌های متعددی مصوب شد و نکته مهم این سفر عمل به وعده‌ها بود، به طوریکه تمامی موضوعاتی که در سال ۱۴۰۰ تکلیف شده عملیاتی و بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام استان فعال شدند.

وی به جراحی بزرگ اقتصادی در ابتدای دولت اشاره کرد و می گوید: ابتدای هر کاری مشکلاتی وجود دارد، اما به یقین حرکت بزرگی است و آینده خوبی برای مردم رقم خواهد خورد و نمونه بارز حرکت به سوی عدالت محوری است.

وی گفت: شهرستان الیگودرز از جمله شهرستان‌های بزرگ است و در حوزه روستایی جای کار بسیاری دارد که باید مد نظر فرماندار قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندار به محرومیت‌های لرستان اشاره نمود و گفت: بخش عمده این محرومیت‌ها در نتیجه سو مدیریت دولت‌های گذشته و البته قصور ما در کسوت مطالبه گر به لرستان تحمیل شد.
وی با اشاره به بحران آب در کشور گفت: اگر در گذشته سد‌های لرستان اجرایی می‌شدند امروز این مشکلات را نداشتیم.

وی با اشاره به مشکلات کم آبی کشاورزان لرستان می گوید: سد حوضیان الیگودرز یکی از دستاورد‌های مهم و ظرفیت‌های ارزشمند است که باید بدرستی از آن استفاده کرد.

وی گفت: ما در لرستان نیاز‌مند کار جهادی هستیم و همین طور در الیگودربا وجود نقاط محروم روستایی بیشتر باید کار کنیم.

دالوند با اشاره به اینکه مدیران نباید بدنبال نام و جایگاه باشند، گفت: همه ما باید برای مردم کار کنیم و به صرف اینکه جایگاهی را اشغال کنیم و کاری انجام نگیرد، ارزشی نخواهد داشت.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.