خبر‌های خوش برای بهره برداران بخش کشاورزی+ فیلم

تسهیلات میلیاردی با شرایط ویژه و آسان با هدف تامین سرمایه در گردش بهره برداری کشاورزی اختصاص یافته است.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی جهاد کشاورزی گفت: این تسهیلات با نرخ سود ۱۰ درصد در اختیار دامداران و تولید کنندگان طیور و آبزیان برای خرید نهاده قرار می‌گیرد.

تبسمی می گوید: سقف این تسهیلات برای دامداران روستایی ۲۰۰ میلون تومان است و دامداران متوسط و بزرگ به صورت شناور هر چقدر نیاز داشته باشند می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

او گفت: بهره برداران کشاورزی برای بهره مندی از این تسهیلات فقط باید در سایت سیتا ثبت نام کنند و پس از آن در کمترین زمان به جهاد کشاورزی منطقه و بانک کشاورزی معرفی می‌شوند.

به گفته تبسمی با دستور مقامات استانی ۷ استعلام مورد نیاز برای دریافت این تسهیلات به مدت سه ماه تعلیق شده اند تا دامداران و فعالان حوزه طیور و آبرزی پروری با سهولت و سرعت آن را دریافت کنند.

معاون جهاد کشاورزی گفت: استان قزوین خود را برای پرداخت این تسهیلات به ۲۰ هزار منتقاضی آماده کرده است و تا کنون از ۵ هزار ثبت نام کننده هزار و ۷۵۳ نفر به بانک معرفی و ۲۲۳ نفر موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

تبسمی می گوید باز پرداخت این تسهیلات یک ساله است و بهره برداران کشاورزی هر چه سریعتر برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار