سرعتگیر‌های مزاحم جمع آوری می‌شوند

سرپرست مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد از جمع آوری ۱۰ سرعت گیر غیر ضروری در معابر شهر با توجه درخواست‌های مردمی خبر داد.

حمید دهقان گفت: رسیدگی به درخواست‌های مردمی به منظور ایمن سازی تقاطع‌ها از وظایف شهرداری‌ها است.

سرپرست مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزدگفت: بر اساس مصوبه شورای هماهنگی ترافیک و با توجه به ضرورت حذف سرعتگیر‌های غیر ضروری که کارایی مناسبی را برای ایمن سازی تقاطع‌ها و معابر ندارند، تعداد ۱۰ مورد سرعتگیر غیر ضروری از جمله سرعتگیر‌های تقاطع چرغدار سیتی سنتر و سرعتگیر بلوار آتش نشان قبل از تقاطع شهدای نعیم آباد در دستور کار جمع آوری شهرداری قرار گرفت.

سرپرست مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد با اشاره به اینکه عموم مردم می‌توانند در ایمن سازی تقاطعات و معابر نقش مهمی داشته باشند، گفت: از شهروندان محترم درخواست می‌شود در صورت مشاهده سرعت گیر‌هایی که ضرورت آن‌ها نیاز به بررسی دارد، محل مذکور را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۹۴۰۰۴ به اطلاع شهرداری برسانند.

حمید دهقان گفت: از جمله شرایط حذف سرعتگیرها، قرار گرفتن در محل تقاطع‌های چراغ دار، سرعتگیر‌های باقیمانده در محدوده بریدگی مسدود شده، سرعتگیر‌ها با فاصله کمتر از ۵۰ متر، قرار گرفتن در نزدیکی دوربین کنترل سرعت، وجود سرعتگیر‌ها در شیب‌های طولی بالاتر از ۸ درصد یا در پیچ‌های افقی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار