فرماندار شهرستان سیروانک

غبار محرومیت از چهره روستا‌های سیروان برداشته می‌شود

فرماندار شهرستان سیروان با اشاره به اینکه غبار محرومیت از چهره روستا‌های این شهرستان برداشته می‌شود، گفت: ایجاد زیرساخت‌ها، بازنگری طرح هادی در مناطق روستایی این شهرستان در اولویت کاری مسئولان قرار دارد.

علیرضا رئیسی در بازدید از طرح آسفالت روستای حسن گاوداری گفت: تلاش می‌شود که غبار محرومیت از چهره روستا‌های این شهرستان برداشته شود که خوشبختانه تاکنون اقدامات موثری در این زمینه انجام شده است.

او با بیان اینکه مدیریت ارشد استان برای رفع مشکلات مناطق روستایی تأکید ویژه‌ای دارد، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون اقدامات قابل قبولی در زمینه طرح هادی، بازنگری طرح هادی، رفع مشکلات مبلمان روستایی و ... انجام شده بطوریکه رضایت نسبی مردم فراهم شده است.

فرماندار سیروان گفت: روستای حسن گاوداری در زمان جنگ تحمیلی ۱۰ شهید و بیش از ۱۵۰ جانباز و آزاده تقدیم نظام و آرمان‌های انقلاب کرده و امروز مسئولان وظیفه دارند به پاس آن رشادت‌ها به آنان خدمات رسانی کنند.

رئیسی با بیان اینکه روستای حسن گاوداری در زمان جنگ تحمیلی در زمینه‌های مختلف خوب درخشیدند تا درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کنند، گفت: جوانان این روستا در آن زمان وظیفه خود را بخوبی انجام دادند و امروزه نیز مردمان این دیار برای جانفشانی آماده هستند.

فرماندار سیروان از اقدام جهادی مدیرکل بنیاد مسکن استان برای طرح نهضت آسفالت در روستا‌های این شهرستان قدردانی کرد و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یکی از نهادی پیشرو در راستای محرومیت زدایی در مناطق روستایی است.

رئیسی با اشاره به اینکه در گذشته قسمت خروجی روستای مذکور با مشکلات اساسی روبرو بود که با تلاش دهیاری، بخشداری و ناظر پروژه این مشکلات برطرف شده است، گفت: تلاش می‌شود در سال جاری با استفاده از طرح محرومیت زدایی، مبلمان تعداد زیادی از روستا‌های منطقه به احسن تبدیل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.