سرانه فضای ورزشی شهرستان دنا افزایش می یابد

با حضور مسئولان، کلنگ ساخت ۳ زمین چمن مصنوعی در شهرستان دنا به زمین زده شد.

ساخت زمین چمن مصنوعی شهر سی سخت به نمایندگی از ۳ زمین چمن طرح شهید سلیمانی در شهرستان دنا با حضور امام جمعه شهر سی سخت، فرماندار، سرپرست آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان دنا کلنگ زنی شد.

سرپرست آموزش و پرورش دنا در این مراسم با بیان اینکه این سه زمین چمن با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان کلنگ زنی شد گفت: این اعتبار برای خرید چمن در نظر گرفته شده و آماده کردن زیر ساخت های آن به همکاری دیگر نهادها نیاز است.

کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش دنا هم با اشاره به اینکه ایجاد زمین چمن مصنوعی در هنرستان ابن سینا سی سخت، شهید محلاتی بن زرد و مدرسه متوسطه دخترانه تمنک، سرانه ورزشی در این شهرستان افزوده می شود.

فرماندار دنا هم با اشاره به اینکه با کمبود سرانه ورزشی در شهرستان روبه رو هستیم گفت: قرار است در ۱۰ روستای این شهرستان فضای ورزشی ایجاد شود.

درخشان زاده می گوید: قرار است از محل اعتبارات نفت در روستاهای کوخدان، دارشاهی و میمند سالن ورزشی ساخته شود.

امام جمعه سی سخت هم با ابراز گلایه به راکد ماندن برخی طرح هایی که کلنگ آن به زمین زده شده گفت: مسئولان مربوطه تلاش کنند عملیات این طرح ها به زودی آغاز و به بهره برداری برسد.

به گفته حجت الاسلام مصباح نژاد، قرار بود متولیان با توجه به زلزله شهرستان دنا و خسارات وارد به زیر ساخت ها در توزیع اعتبارات به آموزش و پرورش و بهداشت نگاه ویژه ای داشته باشند اما این امر محقق نشد.

او از فرماندار خواست با هماهنگی آموزش و پرورش، نوسازی مدارس، شهرداری و دیگر نهادها برای تکمیل هر چه سریعتر سه زمین چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی تلاش کنند.

امام جمعه سی سخت گفت: پیشنهاد می دهم به دلیل اینکه فضای آموزشی کافی در شهرستان داریم از خیران مدرسه ساز بخواهیم به جای ساخت مدرسه فضاهای ورزشی بسازند و در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند تا کمبود فضاهای ورزشی در شهرستان دنا جبران خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.