۱۸ نفر از اراذل و اوباش نقده دستگیر شدند

فرمانده انتظامی نقده گفت: ۱۸ نفر از اراذل و اوباش این شهرستان که اقدام به ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی کرده بودند در یک عملیات ضربتی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ کیومرث پاکدل گفت: برابر اخبار رسیده از شهروندان مبنی بر اینکه تعدادی از افراد با قدرت‌نمایی، ایجاد نزاع، درگیری و مزاحمت در اماکن عمومی موجب سلب آسایش عمومی شهروندان شده‌اند دستگیری این افراد با هماهنگی مقام قضایی در دستور کار ویژه پلیس شهرستان قرار گرفت.

او می گوید: ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات فنی، تشرف اطلاعاتی، تعقیب و مراقبت‌های ویژه محل تردد و مخفیگاه متهمان را مورد شناسایی و در یک عملیات ضربتی تعداد ۱۸ نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی نقده گفت: از متهمان ۲ قبضه سلاح جنگی و تعدادی قمه و سلاح سرد کشف و ضبط شد و متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

او گفت: به این قبیل افراد که نظم و امنیت شهر و آسایش و آرامش شهروندان را به هم زده و باعث ایجاد رعب و وحشت شوند، تذکر و هشدار داده می‌شود که موارد فوق از خط قرمز‌های پلیس بوده و با قاطعیت با آن برخورد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه محمدی نیا
۰۷:۴۱ ۰۱ آبان ۱۴۰۱
توروخدا به دادمون برسید این ارازل اوباش زندگی را برایمان جهنم کرده اند دردمان را به کی بگیم به کجا ببریم اهل نقده هستیم آیا بریم ارومیه شکایت کنم نقده چرا رسیدگی نمیکنن به حرفمان اهمیت نمیدهند دوشخص به نامهای رضافضلی۲۹۰۹۲۹۱۴۶۴ و امیرحسین فضلی زندگی را برای چندین خانواده حرام کرده اند در خانه و شهر خودمون امنیت جانی مالی نداریم با تماسهای مکرر فحاشی حرفهای رکیک تهدید با چاقو قمه اسلحه غیر مجاز کمری باعث پاشیده شدن خانواده مان شده اند چرا دولت با ارازل برخورد نمیکنه