اختصاص اعتبار لازم برای رفع مشکلات منظریه شهرکرد

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: اختصاص اعتبار لازم برای رفع مشکلات منظریه شهرکرد از مهم‌ترین مصوبات سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری بود.

آقای نجفی گفت: خوشبختانه با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری توانستیم مصوبات خوبی را برای شهرداری شهرکرد جهت خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان داشته باشیم.

با توجه به مشکلات مردم منظریه، به دستور وزیر کشور اختصاص اعتبار لازم برای رفع مشکلات منظریه شهرکرد از مهم‌ترین مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بود.

با اختصاص این اعتبار نیازمند همکاری راه و شهرسازی هستیم تا بتوانیم مشکلات مردم در منظریه و محلات مسکن مهر را به حداقل برسانیم و در بحث فضای سبز، پیاده‌رو سازی، جوی و جدول و روکش آسفالت اقدامات لازم را انجام دهیم.


بیشتر بخوانید


اختصاص ۵۰ دوربین نظارتی کنترل ترافیک، احداث تقاطع‌های غیرهمسطح با اختصاص ۵۰ درصد اعتبارات از ردیف منابع ملی، اختصاص سه هزار تن قیر و اختصاص ۲۰ دستگاه اتوبوس مصوب از دیگر مصوبات سفر برای مرکز استان بود.

اختصاص ماشین نردبان بلند آتش‌نشانی، ساماندهی ورودی‌های شهرکرد، اختصاص ۱۰ دستگاه اتوبوس دیگر و اختصاص سهمیه قیر مجدد از دیگر مصوبات سفر برای شهرداری شهرکرد بوده است.
در راستای به نتیجه رساندن این مصوبات باید پیگیری‌های لازم از سوی سازمان‌های مربوطه انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار