استاندار چهارمحال و بختیاری:

پیگیر اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به مناطق محروم هستم

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هر هفته با سفر به یکی از مناطق محروم استان ، از نزدیک در جریان اجرای مصوبات ریاست جمهوری قرار می گیرم.

غلامعلی حیدری در نخستین جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان گفت: اقدامات محرومیت‌زدایی باید با جدیت در مناطق محروم استان آغاز شود.

اجرای اقدامات جدی محرومیت زدایی در مناطق موگویی، دیناران، سردشت، فلارد، مشایخ و دوپلان ضروری است؛ از ظرفیت بسیج سازندگی در حوزه اجرای طرح‌های محرومیت زدایی باید استفاده شود.

آبرسانی به مناطق عشایری باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد؛ تجمیع روستا‌های لبد ضروری است چراکه این مهم خدمات‌رسانی به مردم را تسهیل می‌کند.

ساخت مدرسه متوسطه اول در این منطقه و گازرسانی به روستا‌های لبد در اولویت قرار گیرد.

حیدری گفت: وزیر نیرو در سفر به چهارمحال و بختیاری تاکید کرد که مشکلی برای اجرای طرح‌های آبرسانی به روستا‌ها و شهر‌ها وجود ندارد.

نتایج مصوبات سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری هر سه ماه یکبار به مردم گزارش داده می‌شود و مصوبات این سفر توسط مدیران باید با جدیت دنبال شود.

آسفالت راه‌های روستایی منطقه لبد در بازفت تا یک ماه آینده باید به اتمام برسد. مصوبات سفر به دهستان موگویی باید با جدیت دنبال شود، برای پیگیری مصوبات به این منطقه سفر خواهم کرد.


بیشتر بخوانید


درخواست داریم که اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان هرچه سریع‌تر اختصاص پیدا کند، چرا که این استان در منطقه سردسیری است و زمان عملیات عمرانی محدود است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار