تجلیل خدام حرم رضوی از خیر سلامت

خدام حرم رضوی در جشن ملی زیر سایه خورشید از بیش از نیم قرن خدمات خیرخواهانه سلامت و رضوی ابوالشهید حاج خلیل بهمنی تجلیل کردند.

خادمان حرم رضوی در جشن ملی زیر سایه خورشید و آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو از ۵۷ سال خدمات پدر شهید بهمنی، پیر غلام امام رضایی و ولایی در تأمین گلاب ناب آستان قدس رضوی از کاشان تجلیل کردند.

حاج خلیل بهمنی خیر ارجمند کاشانی، رزمنده دوران دفاع مقدس، مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی و تأمین کننده است که سالیانه پنج تن گلاب ناب را برای مشهد مقدس ارسال می‌کند.

حاج خلیل بهمنی پدر شهید مرتضی بهمنی دارای عشق و علاقه وصف ناپذیر به خدمت به مردم، محرومین و ارائه خدمت به آستان قدس رضوی بوده است که اثرات و برکات فراوانی برایش داشته است.

جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو در دهه کرامت با ۱۰۰ برنامه و همایش تخصصی اجرا شد.

ابوالشهید بهمنی خدمت به اهل بیت علیهم السلام بویژه امام رضا علیه السلام را تنها دستگیر و مایه افتخار و توفیق خود در آخرت می‌داند.

بهمنی که روزگاری در دوران دفاع مقدس رزمنده بوده و از این آب و خاک دفاع کرد امروز نیز در سنگر‌های اجتماعی، فرهنگی و عرصه درمان و سلامت شهر و کشورش فداکاری می‌کند.

برخی از خدمات خیرخواهانه ابوالشهید بهمنی تامین جهیزیه دختران، ایجاد زمینه ازدواج پسران انجمن حمایت از بیماران کلیوی و صد‌ها فعالیت خیرخواهانه دیگر است که همواره نور و امید و آرامش و نشاط را به همشهریان و هموطنانش هدیه می‌کند.

تامین گلاب آستان قدس رضوی بویژه ارسال ۲۷۰ گالن گلاب ۲۰ لیتری به مشهد برای توزیع در تمام کاروان‌های زیر سایه خورشید همزمان با دهه کرامت یکی دیگر از افتخارات اوست که مایه مباهات همه کاشانیان و برکت بوستان‌های گل محمدی کاشان شده است.

محمود رحمانی خادم کشیک پنجم، سعید عسگرزاده خادم کشیک هفتم، نوعی دربان کشیک ششم مداح، مرتضی عباس نژاد روحانی و عسگری مدیر و اعضای کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و شهر بادرود در منطقه شمال استان اصفهان هستند.

منطقه شمال استان اصفهان و دارالمومنین کاشان با حضورخدام حرم و اجرای ۱۰۰ برنامه پیش بینی شده در شهر و روستا‌های منطقه شمال استان اصفهان از جمله شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود روز‌های ۱۶ تا ۲۲ خرداد میزبان جشن‌های مردمی و معنوی «زیر سایه خورشید» است.

دیدار با خانواده معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، جانبازان، عیادت از بیماران صعب العلاج، حضور در زندان کاشان، بیمارستان‌ها، مرکز دیالیز کاشان، آسایشگاه سالمندان و معلولین گلابچی، زیارت بقاع متبرکه و شرکت در آیین گلابگیری شهر برزک برای ارسال هزار لیتر گلاب ناب و درجه یک کاشان به آستان قدس رضوی از جمله برنامه‌های حضور کاروان زیر خورشید در منطقه شمال استان اصفهان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.