رئیس هیئت قایقرانی چهارمحال و بختیاری ابقا شد

در مجمع انتخاباتی هیئت قایقرانی چهارمحال و بختیاری، محمد بهاءلو برای دومین دوره پیاپی به عنوان رئیس این هیئت ورزشی انتخاب شد.

در مجمع انتخاباتی هیئت قایقرانی چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس فدراسیون، محمد بهاءلو با رای اعضا برای دومین دوره پیاپی به عنوان رئیس این هیئت رزشی انتخاب شد.

۳۰ نفر از جمع ۳۲ نفره مجمع انتخابات هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری رای مثبت خود را با نام محمد بهاءلو اعلام کردند تا با اعتماد دوباره به وی، سکان هدایت هیات را برای چهارسال آینده به بهاءلو بسپارند.

بهاءلو که در دوره پیشین نیز به عنوان رییس هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری فعالیت کرده است در این دوره از انتخابات هیات، در رقابت با قاسم صدری پیروز میدان شد تا بنا به سخنانش در مجمع، با حل مشکلات سخت افزاری و با تکیه بر نیرو‌های انسانی و استفاده مطلوب از منابع آبی، هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری را به عنوان یکی از سه هیات برتر کشور در آینده مطرح کند.

در این دوره از مجمع انتخاباتی ۲ نامزد دیگر نیز حضور داشت که محمدمهدی شفقت پیش از برگزاری مجمع انصراف خود را از ورود به رقابت اعلام کرده بود و قاسم صدری نیز با بیان اینکه با اصرار جمعی از ورزشکاران قایقرانی به این عرصه رقابتی ورود کرده است، تا پایان در این عرصه باقی ماند.


بیشتر بخوانید


همچنین اعضای مجمع پس از تایید انتخاب محمد بهاءلو درباره گزینه‌های پیشنهادی وی برای عضویت در هیات رییسه نیز رای خود را اعلام کردند که بر این اساس، منیژه شفقت، محمدرضا داوری و راضیه صادقی به ترتیب به عنوان نایب رییس، خزانه دار و کارشناس خبره انتخاب شدند و رشید مظهری و محمود اسدزاده نیز در عضویت هیات رییسه قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار