اماکن ورزشی با هدف تقویت منابع‌مالی به هیات‌های‌ورزشی واگذار می‌شود

معاون‌حقوقی، امورمجلس و هماهنگی‌استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: ۱۰ هزار مکان ورزشی عمومی در اختیار هیات‌های ورزشی قرار می‌گیرد.

شکوه فر گفت: هیات های ورزشی باید به دنبال افزایش ظرفیت های اقتصادی و مالی خود در کنار کمک های وزارت ورزش و جوانان باشد که در این راستا اماکن ورزشی به صورت اجاره در اختیار هیات های ورزشی قرار می گیرد.

شکوه فر می گوید:های وزارت ورزش و جوانان از هیات های ورزشی با استفاده از ظرفیت ۱۰ هزار مجموعه ورزشی کشور و بهره بندی هیات ها در راستای تقویت رشته های ورزشی خود و ایجاد منابع مالی در دستور کار است.

شکوه فر گفت:حمایت های مالی باشگاه داران و مربیان متضرر از شرایط کرونا در دستور کار است همچنین تسهیلات کم بهره با هدف ایجاد اشتغال ورزشی به خصوص در مناطق کم برخواردار صورت می گیرد.

معاون‌حقوقی، امورمجلس و هماهنگی‌استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت:مناسب سازی ظرفیت های ورزشی برای بانوان با انجام آمایش سرزمین در حوزه ورزش در راستای افزایش استفاده و بهره برداری ورزشی بانوان در دست اقدام است.

آمایش سرزمین ورزشی در کشور به صورت علمی با بررسی فضاهای ورزشی استان ها، توانمندی جسمی و ژنتیکی ورزشکاران با تمرکز بر سوابق و توانمندی های ورزشی استان ها در راستای توزیع امکانات ورزشی مناسب صورت می گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.