همکاری نهاد‌های مختلف برای برگزاری رویداد فرهنگی نه به اعتیاد

مدیر اداره اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: بیش از ۲۳ عنوان برنامه همسو با برنامه‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اجرا می شوند.

محمد فکر گفت: باتوجه به برگزاری موفق سه دوره جشنواره و اهمیت پیشگیری و آموزش در زمینه آسیب اجتماعی اعتیاد، امسال نیز برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی مختلفی طرح ریزی شده است.

مدیر اداره اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: امید است چهارمین دوره جشنواره نه به اعتیاد با مشارکت بیشتر شهروندان و همکاری نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، ستاد هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر، دادگستری، بهزیستی، دفتر امور اجتماعی استانداری و سایر نهاد‌های مرتبط به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

محمد فکر، مدیر اداره اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد این مطالب را در جلسه هم‌اندیشی چهارمین جشنواره اجتماعی " نه به اعتیاد" بیان کرد.

او گفت: بیش از ۲۳ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی، هنری و آموزشی در طول یک هفته، همسو با برنامه‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و با همکاری موسسات مردم نهاد در نظر گرفته شده است.

فکر گفت: تعدادی از تابلو‌های تبلیغاتی سطح شهر به نصب پیام‌های پیشگیری از اعتیاد اختصاص یافته، ضمن اینکه برنامه‌هایی از جمله بهره گیری از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری، بهره گیری از ظرفیت هنرمندان به عنوان سفیران پیشگیری از اعتیاد، برگزاری نشست خبری و سایر موارد نیز پیش‌بینی شده است.

دبیر کمیته فرهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد نیز در این نشست ضمن تشکر ویژه از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری به دلیل انجام فعالیت‌های موثر و سودمند در زمینه مبارزه با مواد مخدر، گفت: امروزه با ورود فضای مجازی به زندگی همگان، موضوع پیشگیری باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد و به افراد کمک کنیم تا بتوانند در این زمینه تغییر نگرش داده و آموزش‌ها را در رفتار‌های خود پیاده سازی کنند.

محبوبه وفاییان در پایان از اجرای چند برنامه فرهنگی، مقابله‌ای در این دوره از جشنواره خبر داد و گفت: در تلاشیم تا مکانی را به عنوان نمایشگاه دائمی پیشگیری از اعتیاد با همکاری سایر ارگان‌ها تجهیز کرده تا مردم در تمام طول سال بتوانند از آن بهره ببرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار