افتتاح پنجمین روستا بازار خراسان جنوبی

پنجمین روستا بازار خراسان جنوبی در بیرجند افتتاح شد.

 پنجمین روستا بازار استان امروز در بلوار شهدای عبادی مرکز استان راه اندازی شد و قرار است ۹ روستا بازار دیگر نیز در استان راه اندازی شود.

عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در بازدید از این روستا بازار گفت:اشتغال و کارآفرینی در حوزه کشاورزی یکی از مهم‌ترین بخش‌ها و اقدامات تولیدی ماست زیرا  روستا بازار‌ها نقش استراتژیک در زندگی مردم دارند.

او هدف این روستا بازار‌ها را معرفی توانمندی‌های روستایی در حوزه تولید و ایجاد بازار مناسب برای معرفی محصولات روستاییان عنوان کرد.

جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: وجود این روستا بازار‌ها سبب حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده و تضمین سود کشاورزان و تولید کنندگان با حذف واسطه می‌شود.

رضوی، مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی نیز گفت: در این روستا بازار محصولات متنوع کشاورزی و باغبانی، محصولات لبنی و صنایع غذایی، صنایع دستی و محصولات گوشتی به فروش می‌رسد.

او گفت: علاوه بر غرفه‌های ثابت روستا بازار‌ها سایر روستاییان هم می‌توانند با معرفی از شرکت تعاونی روستای خودشان، محصولات تولیدی خود را حتی با حجم پایین‌تر به صورت خورده در غرفه‌های غیر دائمی روستابازار‌ها به فروش برسانند.

برچسب ها: روستا بازار ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.