شهروند خبرنگار اصفهان پیگیری کرد

بلاتکلیفی مسئولیت تأمین حفاظ دریچه توزیع آب در محله گورت اصفهان

درخواست شهروند خبرنگار مبنی بر نداشتن حفاظ دریچه توزیع آب در محله گورت اصفهان، پیگیری شد؛ اما نتیجه نا مشخص ماند.

 حفاظ نداشتن دریچه توزیع آب در محله گورت اصفهان گلایه شهروندان منطقه  را به دنبال داشت و چندی پیش شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

برای پیگیری فیلم ارسالی شهروند خبرنگار مبنی بر حفاظ نداشتن دریچه توزیع آب در خیابان رباط محله گورت اصفهان و خطر آفرین‌بودن آن، در ابتدا موضوع را از شهرداری منطقه ۱۵ پیگیری کردیم که رییس اداره خدمات شهری منطقه ۱۵ گفت: خدمات نگهداری شبکه‌های آبیاری، کانال‌های انتقال آب، زهکشی و انجام عملیات مستمری از قبیل بازرسی، تعمیرات، لایروبی، تدارک مصالح، ماشین‌آلات، تجهیزات، ایمنی و حفاظتی از وظایف سازمان آب منطقه‌ای است.

به همین جهت مجدد موضوع را از سازمان آب منطقه‌ای استان اصفهان پیگیر شدیم که در پاسخ به این موضوع به نقل از یکی از مدیران شرکت میراب که نظارت و توزیع آب در کانال‌ها را بر عهده دارند گفته شد: بر اساس مصوبه استانداری در سال ۱۳۸۶ حرایم شبکه‌ها در صورتی که شهرداری از آن‌ها به عنوان معبر استفاده می‌نماید ایمن‌سازی، اصلاح وتعمیر حفاظ آن بر عهده شهرداری‌ها است که این منطقه را نیز شامل می‌شود.

قرار بر این شد که سازمان آب منطقه‌ای استان اصفهان از این منطقه بازدید میدانی داشته باشند تا با بررسی دقیق‌تر پاسخ را اعلام کند؛ اما نتیجه اعلام نشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.