مذاکرات شرکت آمریکایی برای خرید تولیدکننده جاسوس‌افزار پگاسوس

گفته می‌شود مذاکرات برای فروش شرکت صهیونیستی تولیدکننده نرم افزار‌های جاسوسی به یک شرکت دفاعی آمریکایی در حال انجام است.

برخی منابع آگاه از مذاکرات بین رژیم صهیونیستی و آمریکا پرده برداشتند. گفته می‌شود شرکت صهیونیستی تولید کننده نرم افزار‌های جاسوسی ان اس او در حال مذاکره برای فروش به شرکت پیمانکاری دفاعی آمریکا موسوم به «ال تری هریس» است.

به گزارش نشریه صهیونیستی هاآرتص، این قرارداد هنوز نهایی نشده و باید توسط رژیم صهیونیستی، آمریکا و هیئت مدیره شرکت ال تری هریس تأیید شود. یک مقام بلندپایه آمریکایی در سخنانی مدعی شد که کاخ سفید در حال حاضر نگران هرگونه توافق احتمالی است. او گفته است اگر قرار باشد چنین معامله‌ای روی دهد، سبب ایجاد نگرانی‌های اطلاعاتی و امنیتی برای دولت آمریکا خواهد شد.

به گفته منابعی که با هاآرتص، واشنگتن پست و گاردین صحبت کردند، در صورت تأیید این قرارداد، ان اس او از فهرست سیاه وزارت بازرگانی آمریکا خارج می‌شود.

شرکت صهیونیستی ان اس او به دلیل رسوایی تولید جاسوس افزار بحث‌برانگیز پگاسوس شناخته شده است. این جاسوس افزار تلفن‌های همراه را هک می‌کند و سبب دسترسی کامل اپراتور به دستگاه‌های هدف می‌شود. مقامات کشور‌های گوناگون تاکنون برای دسترسی به اطلاعات روزنامه نگاران و فعالان سیاسی خود، این نرم‌افزار را از شرکت صهیونیستی خریداری کرده اند. با این حال، تلفن همراه خود این مقامات هم در موارد بسیاری هک شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار