ارتقاء ۸ هزار میلیاردی زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی لامرد

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد از عملیاتی شدن ۶ پروژه زیرساختی در این منطقه ویژه با اعتباری بالغ بر ۸ هزار میلیارد ریال طی سه ماه اول امسال خبر داد.

احسان انصاری گفت: با هدف تحقق چشم‌انداز توسعه و بهبود و گسترش زیرساخت‌ها، اجرای پروژه‌های کلان زیرساختی در دستور کار این منطقه ویژه قرار گرفته است و با این اقدام امیدوار به حضور پررنگتر سرمایه‌گذاران، هستیم.

او گفت: احداث خط ۱۳۲ کیلو ولت منطقه ویژه، تامین تجهیزات و احداث شبکه توزیع و تغذیه چهار واحد ایستگاه تقلیل فشار گاز در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، انجام عملیات احداث پست ۱۳۲/۲۰ کیلو ولت به روش طرح و ساخت، احداث خط انتقال آب از آب شیرین کن به کارخانه آلومینیوم جنوب، احداث ساختمان ذخیره اسید سولفوریک و احداث جاده‌ها و کانال‌های آب‌های سطحی بخش شمالی رودخانه مهران شور، پروژه‌های اجرا شده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد گفت: پارسال ۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه در زمینه توسعه زیرساخت‌های این منطقه به مناقصه رفت و رکوردی برجای ماند.

انصاری گفت: عملیات اجرایی همه پروژه‌های به مناقصه رفته سال گذشته، آغاز شده است و امسال گام‌های جدید در این راستا برداشته خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار