رئیس سازمان اموال تملیکی کشور مطرح کرد؛

ضرورت همکاری دستگاه ها برای تسریع تعیین تکلیف اموال تملیکی البرز

رئیس سازمان اموال تملیکی کشور درخصوص تعیین تکلیف اموال تملیکی در انبار‌های البرز تاکید کرد.

آقای عبدالمجید اجتهادی گفت: در حال حاضر حجم خیلی کمی از کالا‌ها در انبار‌ها باقی مانده است و جز دو یا سه مورد لوازم خانگی که متعلق به سال ۱۳۹۸ بود که هنوز مراجع رسیدگی کننده در خصوص تعیین تکلیف آن‌ها رای صادر نکرده اند کمترکالایی موجود است که متعلق به قبل از سال ۱۴۰۰ باشد.

او گفت: کالا‌هایی همچون خودرو سواری، موتور سیکلت و سایر کال‌های موجود مربوط به سال ۱۴۰۰ می‌باشند که از دستگاه‌های ذیربط رسیدگی کننده همچون سازمان تعزیرات حکومتی استان، مراجع قضائی دادسرا و دادگاه انقلاب و نیز ریاست دادگستری استان انتظار می‌رود که با سرعت بیشتری این موارد را بررسی نماید و در این خصوص پرونده‌هایی که برای آن‌ها رای صادر نشده است سریع‌تر تعیین تکلیف شوند.

آقای اجتهادی می گوید:  برخی از کالا‌ها انهدامی هستند که به همین منظور حجم زیادی که از سال‌های گذشته باقی مانده بود در سال گذشته و همچنین در ابتدای سال جاری منهدم شده است و بخشی دیگر نیز باقی مانده است که نیازمند رسیدگی سریعتر دستگاه‌های مربوطه می‌باشد.

او گفت: چنانچه امور مربوط دستگاه‌های ذیربط به موقع صورت پذیرند و مراجع رسیدگی کننده سریعتر رای خود را صادر نمایند و به همین منظور سازمان اموال تملیکی نیز وظایف خود را در خصوص گرفتن دستور فروش قبل از صدور رای قطعی یا بعد از این که رای قطعی صادر شد به سرعت و عملکرد مناسب تری عملی نماید و دستگاه‌های صدورمجوز‌های لازم با سرعت بیشتری عمل کنند شاید کالایی سرنوشتش منجر به انهدام و از بین رفتن نباشد.

به گفته رئیس سازمان اموال تملیکی کشور  پس از این بازدید جلساتی نیز با دستگاه‌های قضایی و تعزیراتی استان خواهیم داشت تا برنامه ریزی‌های لازم در این خصوص انجام شود و در خصوص تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های البرز رای مورد نیاز صادر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.