۲۴ میلیارد ریال تسهیلات به دامداران ارومیه پرداخت شد

مدیر جهاد کشاورزی ارومیه گفت: از ابتدای اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها در ماه جاری و در راستای حمایت از تولید تاکنون ۲۴ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به دامداران این شهرستان در قالب ۲۸ فقره دامدار کارت پرداخت شده است.

پرویز امجدی گفت:از ابتدای اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها و در راستای حمایت از تولید تاکنون ۲۳۰ متقاضی اهل این شهرستان در سامانه سیتا ثبت نام و برای دریافت تسهیلات یارانه دار به شعبات منتخب بانک کشاورزی معرفی شده اند.

او گفت:میزان اعتبار درخواستی این متقاضیان که از طریق سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری جهاد کشاورزی ثبت و به بانک عامل ارجاع داده شده، ۴۴۹ میلیارد ریال است.

مدیر جهاد کشاورزی ارومیه گفت: این تسهیلات به واحدهای طیور گوشتی، تخمگذار، گاوداری شیری، دام سبک و سنگین روستایی و طرح‌های پرواربندی قابل پرداخت است.

امجدی گفت: دامداران با استفاده از دامدار کارت قادر به خرید نهاده های دامی مورد نیاز خود از شرکت پشتیبانی امور دام، تعاونی های شهرستان، کارخانجات خوراک دام و مراکز فروش تعیین شده از سوی جهاد کشاورزی خواهند بود.

او می گوید: طرح دامدار کارت با هدف رونق واحدهای تولیدی دام و طیور و تامین امنیت غذایی کشور با پرداخت تسهیلات با نرخ بهره کم در دستور کار قرار گرفته و دامداران می‌توانند به منظور تأمین سرمایه در گردش تامین نهاده های  مورد نیاز، مواد اولیه و ابزار آلات و تجهیزات تولید از این تسهیلات استفاده کنند.

طبق اظهارات کارشناسان  جهاد کشاورزی کلیه دامداران و مرغداران جهت بهره مندی از تسهیلات سرمایه در گردش به منظور خرید نهاده های دام و طیور در طرح کار آمدسازی نظام یارانه ای به سامانه سیتا(sita.maj.ir) مراجعه و ثبت نام کنند و درخواستهای ثبت شده پس از تأیید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و استان به بانک کشاورزی معرفی می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.