خرید تضمینی مرغ منجمد تا ثبات قیمت در آذربایجان غربی ادامه دارد

معاون بازرگانی پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی با اشاره به خرید تضمینی هزار و ۳۰ تُن گوشت مرغ منجمد گفت: خرید تضمینی این‌محصول در سطح استان تا رسیدن به ثبات قیمت ها در راستای حمایت از تولیدکنندگان ادامه خواهد داشت.

محمد برقی گفت: در راستای آزادسازی یارانه ها و افزایش تولید مرغ و کاهش تقاضا برای حمایت از تولیدکنندگان خرید تضمینی این محصول یا قیمت مصوب تا اطلاغ ثانوی در حال انجام است.

او می گوید:تاکنون خرید یک هزار و ۳۰ تُن گوشت مرغ در راستای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و حمایت گسترده از تولید کنندگان این استان انجام شده است.

معاون بازرگانی پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی گفت: این شرکت طبق اعلام قبلی همچنان آماده عقد قرارداد خرید مرغ کشتار شده به صورت شرینگ پک شده، در سایزهای یک هزار و ۲۰۰ گرم تا دو هزار و ۲۰۰ گرم با قیمت مصوب کمیته قیمت گذاری استان با مرغداران یا صاحبان زنجیره‌های تولید و اتحادیه های مربوطه طبق ضوابط است.

برقی گفت: محصولات خریداری شده در سردخانه های استان نگهداری و در زمان کمبود گوشت مرغ گرم و برای حمایت از مصرف کنندگان و تنظیم قیمت گوشت سفید در بازار توزیع می شود.

او گفت: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند جهت انعقاد قرارداد به شرکت پشتیبانی امور دام استان مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۲-۳۲۷۲۲۱۸۱ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.