عبدالملک بدرالدین: ائتلاف متجاوز از روز نخست، فجیع‌ترین ظلم‌ها را در حق ملت انجام داد

رهبر انصارالله یمن بار در سخنانی، بار دیگر بر ظلم و تجاوز ائتلاف سعودی تأکید کرد.

عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن در دیدار با ساکنان استان الحدیده یمن، بار دیگر بر ظلم و جنایت ائتلاف سعودی تأکید کرد.

وی گفت: ائتلاف متجاوز در جنگ خود علیه ما، ظالمانه رفتار کرد؛ چرا که او [این ائتلاف]بدون هیچ وجهه حقی این جنگ را کلید زد، و ظالم است بدین خاطر که از روز نخست تجاوزش در حال انجام فجیع‌ترین انواع ظلم و بزرگترین جنایت‌ها در حق فرزندان این ملت در استان الحدیده و سایر استان‌های یمن است.

رهبر انصارالله یمن در خصوص جنایات صورت گرفته در استان الحدیده نیز گفت: چه بسیار بازار‌هایی که به شکل کورکورانه و جنایت آمیز برای کشتار مردم به شکل عمومی هدف قرار گرفت و چه بسیار خانه‌هایی که به شکل کورکورانه هدف گرفته شد. ائتلاف متجاوز هیچ ابایی از کشتن کودکان، زنان، افراد مسن و کودکان در خانه هایشان ندارد.

عبدالملک بدرالدین الحوثی، همچنین با اشاره به محاصره اعمال شده از سوی ائتلاف سعودی نیز گفت: وضعیت تراژیکی که به وسیله محاصره صورت گرفته ایجاد شده، سبب وخامت اوضاع و بسته شدن بندر الحدیده گردیده است؛ مکانی که منبع روزی بسیاری از فرزندان این استان بوده است. این، علاوه بر آن است که صیادان نیز دچاز قتل، دستگیری و بازداشت اجباری شده اند.

چند روز پیش نیز رهبر انصارالله یمن در دیدار با بزرگان استان الحدیده یمن، بر جانفشانی ساکنان این منطقه در برابر اتئلاف سعودی تأکید کرد. رهبر انصارالله یمن در دیدار با بزرگان و ریش سفیدان استان الحدیده یمن بر وفاداری آن‌ها تأکید کرد و گفت: شما وفاداری تان را به خداوند و ملت و امت ثابت کردید و امید دشمنان را با پایداری و جانفشانی تان ناامید کردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار