قادری مطرح کرد؛

حضور میدانی در استان‌ها با هدف حل مشکلات صنعتی

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت: جهت‌گیری و هدف کمیسیون جهش تولید بر این است که با حضور میدانی در استان‌ها از نزدیک با مشکلات و مسائل فعالان اقتصادی آشنا و گره‌گشای مشکلات باشند.

جعفر قادری در نشست با فعالان اقتصادی استان فارس گفت: جهت‌گیری و هدف کمیسیون جهش تولید بر این بود که با حضور میدانی در استان‌ها از نزدیک با مشکلات و مسائل فعالان اقتصادی آشنا شود و با تصویب و به سرانجام رساندن طرح‌ها و لوایحی که در دست اقدام دارد گره‌گشای این مشکلات باشد.

او گفت: این توفیق در استان‌های دیگری مانند خراسان رضوی و مازندران هم نصیب ما شد و توانستیم افزون بر شناسایی ظرفیت استان‌ها به بررسی ایرادات و مشکلات بخش‌های مختلف صنعتی در این استان‌ها بپردازیم.

نایب رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید گفت: روال کار کمیسیون جهش تولید این است که از نظرات، دیدگاه‌ها و توصیه‌های فعالان اقتصادی برای بررسی طرح‌ها در کمیسیون و حل مشکلات اقتصادی استفاده کنیم.

قادری گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های ما بررسی و تکمیل طرح تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها با هم فکری و نظر فعالان اقتصادی است که این طرح قطعا یکی از کار‌های ماندگار کمیسیون خواهد شد.

او گفت: با توجه به تجربیاتی که از دوره‌های گذشته مجلس داریم به این نتیجه رسیده‌ایم که حضور و بازدید نمایندگان در استان‌ها کمک می‌کند که از زمینه‌هایی کاری که در استان‌ها فراهم شده در جهت توسعه کشور بهره ببرند. در واقع بازدید میدانی نمایندگان، کار ارزشمندی است که امیدواریم منشأ خیر و برکت برای استان‌ها باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار