جشنواره مهارت آموختگان اشتغال آفرین خوزستان برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان ازبرگزاری پنجمین جشنواره مهارت آموختگان اشتغال آفرین فنی وحرفه‌ای درسطح استان خبرداد.

جلیل بیت مشعلی گفت: به مناسبت بزرگداشت روز ملی کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه‌ای وباهدف شناسایی ومعرفی الگو‌های اشتغال آفرینی مهارت به جامعه وتوسعه فرهنگ مهارت آموزی واشتغال درکشور پنجمین جشنواره مهارت آموختگان اشتغال آفرین برگزارمی شود.

او می گوید: شناسایی و معرفی مهارت آموختگان کار آفرین به جامعه، استفاده از توانمندی آنان در جهت ارائه الگو‌های کار آفرینی مهارت محور، تشویق و ایجاد انگیزه در مهارت آموختگان برای راه اندازی کسب و کار جدید و تشکیل بانک اطلاعات مهارت آموختگان از دیگر اهداف این جشنواره است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: این جشنواره در ۲ مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود که در مرحله استانی کار اشتغال آفرینان برتر در سطح استان شناسایی و معرفی خواهند شد و در مرحله کشوری، از میان برگزیدگان رتبه‌های اول تا پنجم استان ها، مهارت آموختگان کار اشتغال آفرین برتر در سطح کشور انتخاب خواهندشد.

به گفته او آن دسته از مهارت آموختگان مراکز آموزش دولتی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد که تاریخ صدور گواهینامه مهارت آنان از یکم مهرماه سال ۹۸ الی یکم مهرماه ۱۴۰۰ بوده، پس از مهارت آموزی اقدام به راه اندازی کسب و کار مرتبط کرده و حداقل یک نفر را که گواهینامه فنی و حرفه‌ای اخذ نموده را به کارگیری کرده، مجاز به شرکت در جشنواره خواهند بود.

این مقام مسئول گفت: واجدین شرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات و انجام مراحل ثبت نام به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان مراجعه نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.