برنامه ریزی کمیته امداد برای راهیابی۲۹۰دانش آموز تحت حمایت به دانشگاه‌

معاون امور فرهنگی کمیته امداد زنجان گفت:در راستای فراهم کردن زمینه آمادگی دانش آموزان تحت حمایت برای قبولی دردانشگاه‌خدمات متنوعی ارائه شده است.

کابلی گفت: در راستای فراهم کردن بستر و زمینه آمادگی هرچه بیشتر دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و امکان قبولی آن ها در دانشگاه‌های دولتی خدمات متنوعی با همکاری موسسات علمی و آموزشی برتر کشوری برنامه ریزی و ارائه شده است.

او می گوید: به منظور تقویت بنیه علمی دانش آموزان مستعد تحت حمایت و موفقیت در آزمون سراسری دانشگاه‌ها طی امسال خدمات متنوعی از جمله تهیه کتب کمک آموزشی، راه اندازی مشاوره و پشتیبانی و آزمون‌های آمادگی برای دانش آموزان شرکت کننده در کنکور با همکاری موسسات علمی و آموزشی برتر کشوری طرح ریزی و ارائه می‌شود.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان گفت: موفقیت در راهیابی به دانشگاه‌ها و رشته‌های تحصیلی مناسب می تواند در کنار اثربخشی حمایت‌های تحصیلی، زمینه توانمندسازی پایدار این افراد و قطع فقر بین نسلی را فراهم کند.

کابلی می گوید: با اقدامات انجام شده در قالب استفاده از ظرفیت موسسات علمی و آموزشی خدمات مورد نیاز این دانش آموزان در این بخش به منظور کسب رتبه‌های مناسب و زمینه سازی برای ادامه تحصیل آن‌ها در رشته مورد علاقه خود در دانشگاه‌های برتر دولتی به صورت مطلوب به آن‌ها ارائه شده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان گفت: در حال حاضر ۲۹۰ دانش آموز مستعد تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در کنکور سراسری امسال  شرکت کرده و از خدمات تقویت بنیه تحصیلی این نهاد به منظور موفقیت در راهیابی به دانشگاه‌های دولتی بهره‌مند شده اند.

او می گوید: برگزاری دوره‌های آموزشی آمادگی کنکور برای این گروه از جامعه هدف کمیته امداد با استفاده از اساتید مجرب و توانمند در رشته‌های مشاوره و روانشناسی، نحوه مدیریت زمان، شیوه‌های صحیح تست زنی، مقابله با استرس و تکنیک‌های افزایش دقت به صورت حضوری برای دانش آموزان پشت کنکوری تحت حمایت در چند مرحله آموزش داده شده است.

او می گوید:  در حال حاضر ۲۷۵ دانشجو از خدمات فرهنگی وتحصیلی این نهاد بهره‌مند هستند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان گفت: در سال گذشته ۷۰ نفر از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان برای ادامه تحصیل در رشته‌های مورد علاقه خود به دانشگاه‌های دولتی راه یافتند و از این تعداد ۲۳ نفر موفق به کسب رتبه برتر کنکور سراسری در کشور شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.