آزمون: پس از خداحافظی از فوتبال به اسب سواری می‌پردازم

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: پس از دوران فوتبالی ام علاقه‌ای به مربی شدن ندارم و به اسب سواری می پردازم.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان و بازیکن باشگاه لورکوزن آلمان گفت: می خواهم پس از دوران فوتبالم به جای مربی شدن بیشتر روی اسب‌ها تمرکز کنم و در رقابت‌های این رشته حضور پیدا کنم. در حال حاضر اسب هایم آنقدر زیاد هستند که گاهی فراموش می‌کنم اسم اسب هایم چیست.

آزمون ادامه داد: همیشه ویدئو‌هایی از اسب هایم تماشا می‌کنم و اگر یک روز دوستان یا اعضای خانواده ام فراموش کنند که از اسب هایم برایم ویدئو بفرستند واقعا عصبانی می‌شوم. من اسب هایم را دوست دارم و بعد از دوران حرفه‌ای فوتبالم زمان بیشتری را با آن‌ها خواهم داشت.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بعد از این که به دنیا آمدم اول مادر و پدرم و بعد از آن اسب‌های‌مان را دیدم. پدر و مادرم مزرعه بزرگی داشتند که اسب‌های پدرم، عمویم و پدربزرگم در آن‌جا بودند. به اسب ها علاقه دارم و چیز‌های زیادی در مورد آن‌ها می‌دانم و اولین اسبم را زمانی خریدم که ۱۷ سالم بود.

آزمون:پس از فوتبالم در رقابت با اسب شرکت خواهم کرد

رسانه رسمی باشگاه لورکوزن آلمان در ادامه درباره علاقه مندی آزمون به اسب‌ها نوشت: هر چقدر او به عنوان یک فوتبالیست موفق‌تر می‌شد، تعداد اسب‌هایش بیش‌تر می‌شد و والدین، خواهر، پسر عموها، برادرزاده و هم‌چنین بهترین دوستش اسب‌هایی به عنوان هدیه از سردار دریافت کردند. بزرگ‌ترین سرگرمی این جوان ۲۷ ساله، ۵۲ اسب مسابقه‌ای او است. او اولین اسب خود را ۱۰ سال پیش خرید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار