رئیس جدید آموزش و پرورش منطقه ارژن استان فارس منصوب شد

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس گفت: ارث هر معلم، خدمتگذار و هر مسئولی اخلاق، رفتار و منش درست است و باید اخلاق مداری را در راس کارهای خود قرار دهیم.

مجید بذرافکن در مراسم تکریم و معارفه روسای جدید و قدیم اداره آموزش وپرورش منطقه  ارژن استان فارس گفت: کیفیت دوران مسئولیت ما خیلی مهم تر از کمیت آن  است و باید در دورانی که فرصت داریم  تلاش کنیم برآیند مطلوبی از خود به جای بگذاریم.

او با اشاره به جریان شهادت شهید رجایی و اینکه ایشان از افراد خوش نام و خوش خدمت جامعه بودند گفت: مهم نیست ما چند سال خدمت کرده ایم مهم فرآیند و کیفیت خدمتی است که در این مدت انجام می دهیم.

بذرافکن با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا  به خصوص شهید حسین فهمیده گفت: کمیت مسئولیت ها چندان مهم نیست بلکه کیفیت مهم است همان گونه که شهید حسین فهمیده  با سن کمی که داشت فرآیندی که از خود به جای گذاشت به اندازه ای بودکه رهبر بنیانگذار جمهوری اسلامی آن را به عنوان رهبر یک ملت می شناسد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس با بیان این سوال که رمز جاودانگی انسان ها چیست؟ گفت: در دورانی که فرصت داریم باید تلاش کنیم برآیند مطلوبی از خود به جای بگذاریم.

او گفت: ارث هر معلم،خدمتگذار و هر مسئولی اخلاق، رفتار و منش درست است و باید  اخلاق مداری  را در راس کارهای خود قرار دهیم که کیفیت دوران مسئولیت ما خیلی مهم تر از کمیت مسئولیت است.

بذرافکن به حدیثی از امام علی نیز اشاره کرد و گفت: باید بدون منت کار کنیم و یک طرفه و بدون توقع  به دیگران احترام بگذاریم

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس با اشاره به سخن  سردار دلها شهید سلیمانی که در جمعی فرمودند آیا من  در جمع شما انسان خوبی هستم؟  گفت: باید امانت داران خوبی باشیم و به گونه ای خدمت کنیم که در واقع در زمان واسپاری این امانت به فرد دیگری جمع حاضر با قلبشان این مسئله را گواهی دهند

در پایان این جلسه از زحمات موسی خشنود رییس سابق اداره آموزش وپرروش منطقه ارژن تقدیر و باقر کرونی به سمت رئیس جدید این اداره  منصوب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار