پلمب و نصب پارچه ۱۲ واحد صنفی در خراسان جنوبی

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: از ۲۵ خرداد امسال ۱۲ واحد در استان پلمب شده و یا بر سر در آن‌ها پارچه اعلام تخلف نصب شده است.

حسن پور گفت: اختیارات ویژه‌ای بر اساس مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا به به سازمان تعزیرات حکومتی داده شده است.

او با بیان اینکه پلمب واحدهای صنفی متخلف و نصب بنر قبل از صدور حکم از جمله این اختیارات است، گفت: از ۲۵ خرداد این طرح در استان اجرایی و پنج مورد نصب بنر و هفت مورد پلمب واحد صنفی متخلف را شاهد بوده ایم.

حسن پور با اشاره به طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، گفت: از ابتدای اجرایی شدن این طرح در خراسان جنوبی در بخش کالا و خدمات ۶۹۹ پرونده وارد شعب تعزیرات حکومتی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی درصد عملکرد این بخش را ۱۱۱.۹ عنوان کرد و گفت: در این بخش ۷۰۲ پرونده مختومه شده که متخلفان بخش کالا و خدمات به پرداخت ۴۷ میلیارد و ۴۷۷ میلیون و ۹۶۱ هزار ریال محکوم شده اند.

او گفت: از ابتدای طرح مردمی سازی یارانه‌ها در بخش قاچاق کالا و ارز ۶۷۴ پرونده تخلف وارد شعب تعزیرات حکومتی شده که ۷۱۸ پرونده مختومه شده است.

حسن پور گفت: درصد عملکرد تعزیرات در بخش پرونده‌های قاچاق کالا و ارز ۱۰۶.۵ درصد بوده است و پرونده‌های این بخش به پرداخت ۲۴۱ میلیارد و ۳۰۸ میلیون و ۸۲۲ هزار ریال بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با اشاره به پرونده‌های ویژه بهداشت، دارو و درمان، گفت: از ابتدای طرح مردمی سازی یارانه‌ها تاکنون در این بخش ۵۶ پرونده تخلف وارد شعب تعزیرات حکومتی استان شده است.

او از مختومه شدن ۷۵ پرونده ویژه بهداشت، دارو و درمان خبر داد و گفت: درصد عملکرد ما در این بخش ۱۱۳.۹ بوده و متخلفان به پرداخت ۷۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال  محکوم شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار