برنامه‌ریزی برای تولید انبوه عینک‌های AR اپل در سال ۲۰۲۴

گزارش‌های جدید حاکی از این است که عینک‌های AR اپل وارد مرحله توسعه طراحی شده‌اند.

احتمالا می‌دانید شرکت اپل در حال آماده سازی دو محصول کاملاً جدید است؛ یک هدست واقعیت ترکیبی گران‌قیمت که ممکن است در ژانویه ۲۰۲۳ از آن رونمایی شود و یک عینک AR که قیمت بسیار پایینی خواهد داشت.

به تازگی گزارش جدیدی منتشر شده که زمان عرضه احتمالی عینک‌های AR را روشن می‌کند. طبق یادداشت «جف پو» تحلیلگر شرکت تحقیقاتی Haitong Intl Tech Research (از طریق ۹to۵Mac)، عینک AR اپل اکنون وارد مرحله توسعه طراحی شده که نقطه عطف مهمی در ارائه محصول نهایی است.

این تحلیلگر در این باره گفت که نمونه اولیه این محصول تا پایان امسال آماده خواهد شد و تولید انبوه آن برای نیمه دوم سال ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است. بدیهی است که همه چیز می‌تواند تغییر کند؛ زیرا هنوز زمان زیادی تا ارائه این محصول باقی مانده است.

عینک AR اپل محصولی است که افراد زیادی می‌توانند از آن بهره ببرند؛ حتی برخی ادعا می‌کنند که این عینک‌ها، پتانسیل جایگزینی آیفون در یک دوره ۱۰ ساله را دارند.

عینک AR اپل

برخلاف هدست واقعیت ترکیبی حجیم‌تر که احتمالاً حداکثر می‌توانید تنها چند ساعت از آن استفاده کنید و بر روی یک تراشه سریع و گرافیک با کیفیت تمرکز دارد، عینک‌های AR بسیار شبیه عینک‌های طبی معمولی هستند و برای استفاده سبک‌تر در طول روز در نظر گرفته شده‌اند.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار