دبیر فدراسیون کشتی:

کشتی استان اردبیل پیشینه فرهنگی دارد

دبیر فدراسیون کشتی گفت: کشتی در استان اردبیل دارای فرهنگ غنی می‌باشد.

ابراهیم مهربان گفت: کشتی استان اردبیل پیشینه فرهنگی دارد و این نشان میدهد که مربیان و قهرمانان کشتی استان اردبیل از فرهنگیان می‌باشند.

دبیر فدراسیون کشتی در مجمع انتخابات هیات کشتی استان اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل از دوران گذشته کشتی گیران و مربیان مجرب و با اخلاقی داشت، گفت: باید از کشتی استان اردبیل حمایت شود تا بتواند به روز‌های اوجش برگردد.

مهربان می‌گوید: اتفاق بزرگی که در فدراسیون کشتی افتاده است پخش مستقیم تمامی مسابقات کشتی است که این امر انگیزه‌های کشتی گیران نوجوان و جوانان را برای رقابت افزایش می‌دهد.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل هم در این مجمع با اشاره به اینکه کشتی اردبیل در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ در اوج آمادگی خود بسر می‌برد گفت: برای توسعه ورزش عوامل بسیاری دخیل هستند و از مهمترین عوامل برای توسعه ورزش زیرساخت می‌باشد که در تمامی شهرستان‌ها این ظرفیت برای کشتی فراهم می‌باشد.

بیداردل گفت: از دیگر عوامل مهم داشتن مربیان مجرب و فنی می‌باشد که با توجه به حضور مربیان استان اردبیل در بدنه کادر فنی تیم ملی این شرایط هم برای استان اردبیل فراهم می‌باشد و از عوامل دیگر جامعه هدف و مباحث مالی می‌باشد.

او در کنار این عوامل تنها عدم پیشرفت ورزش استان را نبود همدلی و پکپارچگی اشاره کرد و گفت: حلقه مفقوده کشتی استان و دیگر رشته‌های ورزشی عدم هماهنگی، همدلی و پکپارچگی در بین ورزشکاران و پشکسوتان می‌باشد که امیدواریم این اتفاق مهم در عرصه ورزش استان بی افتد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.