کلاهبرداری ۱۰ میلیارد ریالی در اراک با وسوسه ارز دیجیتال

فردی که با طعمه ارز دیجیتال از کاربران اراکی کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

سرهنگ کامیار چهری رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خبر کلاهبرداری ۱۰ میلیارد ریالی رمز ارز‌های دیجیتال در استان مرکزی را به صورت زیر تشریح کرد.

تعدادی از شهروندان اراکی شکایتی داشتند مبنی بر کلاهبرداری از طریق سرمایه گذاری ارز دیجیتال در یک شرکت که با بهره گیری از شگرد‌های مختلف نظیر ایجاد فراخوان برای سرمایه گذاری بر روی ارز‌های دیجیتال بدون پشتوانه از کاربران کلاهبرداری می‌کردند.

در تحقیقات ماموران پلیس آگاهی استان مرکزی مشخص شد کلاهبرداران از طریق فروش رمز ارز‌های جعلی یا شبیه سازی شده ۱۰ میلیارد ریال از این افراد دریافت کرده اند.

در ادامه تحقیقات کارشناسان پلیس آگاهی استان مشخص شد افراد کلاهبردار اذعان کرده بودند که شکات پس از سرمایه گذاری در ازای هر ۱۰۰۰ دلار مبلغ ۶۰ دلار ماهیانه سود در یافت می‌کنند که بعد از مدتی متوجه می‌شوند شرکت یک شرکت هرمی بوده و ارزش رمز ارز‌هایی که خریداری شده خیلی پایین و شرکت برای مدتی غیر فعال شده و سرمایه‌های خود را از دست داده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به شناسایی و دستگیری فردی که با وعده‌های واهی اقدام به کلاهبرداری از مالباخته گان کرده بود گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.