مردم انتظار اعمال قانون با اقتدار را از نیروی انتظامی دارند

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مردم انتظار اعمال قانون با اقتدار را از نیروی انتظامی دارند چرا که دشمن به دنبال این است که با ناهنجاری‌هایی جامعه را دچار تلاطم کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: نیروی انتظامی یکی از ارگان‌های امنیت کشور است و در همه عرصه‌ها حضور دارد به طوری که هر رویدادی که رخ دهد یک بخش نیروی انتظامی است که حضور دارد.

وی می گوید: سربلندی مردم در سایه نیروی انتظامی و سایر نیرو‌های نظامی و امنیتی مقتدر است، چرا که این افراد خود را سربازان امام عصر (عج) می‌دانند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: دشمن به دنبال این است که با ناهنجاری‌هایی جامعه را دچار تلاطم کند که با همکاری دستگاه‌های دیگر باید این مهم برطرف گردد، کشوری که پنجه در پنجه زورگویان عالم انداخته است لذا زورگویان جمع شده اند تا در مقابل ما بایستند که قطعا دشمن شکست می‌خورد.

وی با اشاره به حیوان گردانی در پارک‌ها و خیابان، گفت: برخی حیواناتی را در خیابان و یا پارک‌ها به همراه خود می‌گردانند که باعث ترس شهروندان می‌شود و باید اقداماتی صورت گیرد که این کار صورت نگیرد، زیرا اگر نظم شهر بهم بخورد هر کسی حیوانی را در آپارتمان نگهداری کند و یا حیوان گردانی در خیابان را انجام دهد، مشکلات بیشتر می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.