اخبار نیروی انتظامی استان قزوین؛

کشف ۷ کیلوگرم تریاک / اعلام سامانه پیامکی برای ارتباط ناشنوایان با پلیس

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز چهارشنبه یکم تیر ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ زرینی سرپرست فرماندهی انتظامی آوج گفت: مأموران انتظامی بخش آبگرم این شهرستان هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک وانت نیسان مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، در بازرسی از وانت ۴۵ رأس گوسفند میش فاقد هر گونه مجوز بهداشتی کشف کردند که ارزش تقریبی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

در این رابطه خودرو توقیف و یک نفر متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۷ کیلو تریاک از مسافر اتوبوس قزوین

سرهنگ بیژن خدایی رئیس پلیس شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان، حین کنترل خودرو‌های عبوری و محور‌های مواصلاتی در عوارضی شماره دو یک دستگاه اتوبوس را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

در بازدید از اتوبوس به یکی از مسافران مشکوک شده و در بازرسی از وسایل همراه او ۷ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سامانه پیامکی ۱۱۰۲۸ برای ارتباط ناشنوایان با پلیس ۱۱۰

سردار ابراهیمی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: با توجه به اینکه درصدی از افراد جامعه ناشنوا و یا سخت گویش هستند با راه اندازی سامانه پیامکی ۱۱۰۲۸ ظرفیتی در کل استان ایجاد شد که این عزیزان هم بتوانند به صورت پیامکی با ۱۱۰ تماس و ارتباط بگیرند.

در این رابطه، هر عزیز ناشنوا یا سخت گویشی که به هر دلیل نیاز به حضور پلیس و امدادخواهی داشت می‌تواند با ارسال مورد و آدرس خود به سامانه پیامکی ۱۱۰۲۸ از پلیس کمک بخواهد که کاربران ۱۱۰ نیز با جدیت و تلاش مضاعف برای رسیدگی به نیاز‌های امنیتی این امدادخواهان عمل خواهند کرد.

با هدف خدمت رسانی مضاعف، سامانه پیام کوتاه ۱۱۰۲۸ در استان به صورت رسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است

کشف ۱۰ تن کود شیمیایی قاچاق در قزوین

سرهنگ مهدی حاجیان راد رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: در راستای طرح تشدید مبارزه با پدیده شوم قاچاق و عرضه خارج از شبکه و در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر انتقال محموله کود شیمیایی قاچاق با استفاده از یک دستگاه کامیون در یکی از مناطق شهر قزوین بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

ماموران محل مورد نظر را شناسایی؛ و پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از آن ۱۰ تن کود شیمیایی قاچاق وفاقد مجوز حمل را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالای مکشوفه را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: پس از هماهنگی بعمل امده کود‌های شیمایی و کامیون تحویل جهاد کشاورزی استان شد.

کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در قزوین

سرهنگ خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران کلانتری ۱۱ مدرس در پی کسب خبری مبنی بر حمل و نگهداری فرآورده‌های نفتی غیر مجاز در یکی از مناطق سطح حوزه استحفاظی بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی قضائی به محل اعزام و در بازرسی از یک کامیون، ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز که به شیوه‌ای ماهرانه در داخل خودرو تعبیه شده بود را کشف کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.