عضو هیئت رئیسه فدراسیون بدنسازی:

کمیته پاورلیفتینگ به جایگاه انجمن ارتقاء یافته است

درودی گفت: بعد از تشکیل فدراسیون از سال ۱۳۸۴ این برای اولین بار است که دیدگاه فدراسیون به سایر رشته‌های تحت پوشش همانند پرورش اندام یکی است.

کاوه درودی عضو هیئت رئیسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره موفقیت اعضای تیم ملی پاورلیفتینگ ایران و کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا گفت: بعد از تشکیل فدراسیون از سال ۱۳۸۴ به جرات می‌توان گفت برای اولین بار است که دیدگاه فدراسیون به سایر رشته‌های تحت پوشش همانند پرورش اندام یکی بود تا جایی که کمیته پاورلیفتینگ به جایگاه انجمن ارتقاء یافته و ضمن اخذ تاییدیه‌های داخلی از NOC و NADO همچنین نهاد‌های بین المللی GAISF و WADA امید بخش حضور در بازی‌های آسیایی و حتی المپیک است. فدراسیون از عضو افتخاری مجمع المپیک به عضو دارای حق رای و کیفیت مدال‌های قهرمانی را به یک رشته المپیکی مبدل سازد و از آن جایی که تعداد مواد این رشته ورزشی و همچنین امکان حضور بانوان مهیا است این رشته امید بخش موفقیت‌های روز افزون ورزش کشورمان در آینده نزدیک در میادین بین المللی به ویژه بازى هاى آسیایى خواهد بود.

اعضای تیم ملی پاورلیفتینگ ایران بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا، بامداد امروز با استقبال ناصر امیری دبیرکل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، دانیال خاتمى رییس هیات گیلان، برخی از مسئولین، قهرمانان و اعضای خانواده ورزشکاران وارد ایران شدند.

تیم ملی پاور لیفتینگ ایران موفق شد با کسب ۵ مدال طلا، ٣ نقره و یک برنز بعد از هند میزبان به مقام نایب قهرمانی سی و ششمین دوره مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا دست پیدا کند.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار