توقیف محموله گوشی‌ همراه قاچاق

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: با هوشیار پلیس از یک دستگاه اتوبوس به ارزش تقریبی ۱۴ میلیارد ریال گوشی تلفن همراه کشف شد.

سردار رحیم جهانبخش گفت: پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل خودرو‌های عبوری در ایستگاه بازرسی شهید "کلانتری" شهرستان ارومیه و ایستگاه بازرسی شهید "محمد نژاد" شهرستان میاندوآب، به دو دستگاه اتوبوس به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی می گوید: ماموران با اشراف اطلاعاتی و انجام طی دو عملیات به صورت هم زمان؛ در بازرسی از اتوبوس‌های توقیف شده، ۳۲ دستگاه گوشی تلفن همراه (آیفون) را به صورت قاچاق و فاقد هر گونه مجوز قانونی کشف کردند که کارشناسان ارزش تقریبی محموله کشف شده را ۱۴ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

به گفته این مقام انتظامی در این رابطه ۲ دستگاه اتوبوس توقیف و ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار جهانبخش تاکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است و پلیس با اقتدار کامل در چارچوب قانون و قاطعانه با قانون شکنان در این حوزه برخورد خواهد کرد،

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.