مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خبر داد

اجرای طرح نشاط معنوی در ۱۵ بقعه و امامزاده کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از اجرای طرح نشاط معنوی در ۱۵ بقعه و امامزاده شاخص کرمانشاه در تابستان امسال خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد صالحی گفت: همزمان با ایام تابستان و با هدف پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان طرح نشاط معنوی در ۱۵ بقعه و امامزاده شاخص استان برگزار می‌شود؛ این طرح به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فصل تابستان اجرا می‌شود.

به گفته صالحی، زمان اجرای این طرح را در استان کرمانشاه از ابتدای تیرماه تا ششم مرداد ماه است. در صورتی که در هر کدام از بقاع متبرکه امکان ادامه طرح وجود داشته باشد، این طرح تا پایان مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

مخاطبین این طرح دانش‌آموزان رده سنی هشت تا ۱۸ سال هستند، این طرح شامل برگزاری کلاس‌های آموزش روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن‌کریم، نقاشی، احکام و برگزاری برنامه‌های اردویی و تفریحی، خیاطی، نویسندگی، عروسک سازی، قالی و گلیم بافی، نویسندگی، آموزش رایانه و... خواهد بود.

صالحی گفت: از اهداف مهم اجرای این طرح، تعمیق باور‌های دینی و ترویج معارف اسلامی با استفاده هوشمندانه از ظرفیت اوقات فراغت دانش‌آموزان و استفاده از ابزار‌های روز و روش‌های جذاب همانند ظرفیت فضای مجازی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.