نمایشگاه بازار سفر، فرصتی برای بهبود مشاغل در حوزه گردشگری البرز

رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز گفت: نخستین نمایشگاه بازار سفر فرصتی برای آگاهی بخشی، تبادل اطلاعات و بهبود مشاغل و فعالیت‌های مرتبط با حوزه گردشگری البرز ایجاد کرد.

خانم شادی حاضری گفت: این نمایشگاه مقدمه‌ای برای بازپویایی دوباره صنعت گردشگری البرز بعد از دوسال و نیم وقفه در فعالیت کاری واحد‌های پذیرایی و اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و تورگردان‌ها و حتی مراکز آموزشی مرتبط به این حوزه است.

او گفت: در این نمایشگاه حضور فعالان حوزه گردشگری در کنار بخش دولتی و خصوصی زمینه برنامه ریزی در ابعاد مختلف حوزه گردشگری استان را فراهم کرد.

رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز می گوید: یک رویکرد مهم در برگزاری این نمایشگاه رونق کسب و کار شرکت‌ها و واحد‌های خدماتی فعال در این عرصه است، به همین منظور تشریح شرایط ویژه ارائه تور‌های جهانگردی و ایرانگردی از سوی آژانس‌ها و دفاتر مسافرتی استان، نمایش انواع خودرو‌های مسافرتی، ایجاد شرایط حضور هنرمندان البرزی در نمایشگاه‌های خارجی و ارائه اطلاعاتی از تجهیزات هتل‌ها و دیگر مراکز اقامتی استان در دستور کار قرار داده شد.

خانم حاضری گفت: بازار سفر فرصتی برای آگاهی بخشی، تبادل اطلاعات و بهبود مشاغل و فعالیت‌های مرتبط با حوزه گردشگری البرز ایجاد کرد که به یقین از سال بعد با مشارکت هر چه بیشتر فعالان این عرصه در بخش‌های گردشگری سلامت، کشاورزی، صنعتی و یا ورزشی و شرح ظرفیت‌های طبیعت گردی البرز شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن خواهیم بود.

به گفته رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز در بخشی از فضای نمایشگاهی بازار سفر و حتی در محوطه فضای پارک شهید چمران و در مجاورت باغ گل‌ها نیز به عنوان برنامه‌های جانبی در چند غرفه سیار عرضه و فروش محصولات و تولیدات مختلف حوزه صنایع دستی و سوغات دایر شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.