تغییر چهره منطقه دو شهرداری یزد با اجرای پروژه‌های عمرانی

نماینده شورای اسلامی شهر یزد در منطقه دو شهرداری گفت: اجرا، اصلاح و ساماندهی پروژه‌های عمرانی در منطقه دو آغاز شد.

زارع گفت: یکی از پروژه‌های عمرانی منطقه دو شهرداری، اصلاح و ساماندهی روشنایی پارک‌ها در منطقه دو، با مبلغ یک میلیاد و دویست میلیون تومان است.

نماینده شورای اسلامی شهر یزد در منطقه دو شهرداری گفت: به منظور باز پیرایی بوستان طوبی جلسه‌ای در این بوستان با بانوان برگزار شد وبا توجه به درخواست‌ها و نیاز‌هایی که داشتند الویت بندی و تجهیزات از جمله آب سرد کن، کولر با هماهنگی که با سازمان سیما منظر انجام شد در دستور کار قرار گرفت و اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی برای پارک طوبی تخصیص یافت. اکنون حدود ۶۰ درصد تجهیزات آماده تحویل است.

زارع گفت: همچنین باز پیرایی فاز چهارم این بوستان به منظور جداره سازی، کف سازی و مبلمان پارک در حال پیگیری است.

او می‌گوید: در خصوص بحث زیر سازی جدول گذاری آسفالت معابر نیز ۶ میلیارد تومان برای کل سطح منطقه دو اختصاص یافته است. معابر اصلی بر اساس الویت مشخص می‌شود و معابر فرعی بعد از پرداخت خودیاری که اهالی انجام میدهند کوچه‌ها تا ۱۴ متر آسفالت می‌شود.

نماینده شورای اسلامی شهر یزد در منطقه دو شهرداری گفت: فاز دوم پارک بزرگ شهر همراه با باز پیرایی، مبلغ پنج میلیارد تومن اختصاص داده شد.

زارع گفت: در خصوص پروژه‌هایی که پیش بینی نشده نیز در سطح منطقه با توجه به درخواست اهالی مراحل قانونی انجام میشود و قابل اجرا هست ازجمله تکمیل بوستان، پیاده رو سازی و آسفالت مناطقی که کمتر برخورداره و پیش بینی نشده مبلغ سه میلیارد تومن اختصاص داده شده است.

نماینده شورای اسلامی شهر یزد در منطقه دو شهرداری گفت: هدایت آب‌های سطحی در بحث منطقه دو با مبلغ یک میلیارد تومان، حفر و نگهداری چاه‌های جذبی بامبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، آماده سازی معابر جهت استفاده معلولین با مبلغ ۵۰۰ میلیون، تکمیل فرهنگسرای بانو در محله حسن اباد با مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از جمله دیگر پروژه‌های در حال اجرا در منطقه دو شهرداری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار