هنیه: آینده «تاریکی» در انتطار رژیم صهیونیستی است

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشیست و آینده تاریکی در انتطار آن است.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین امروز (یکشنبه) در سخنانی تاکید کرد در مسجدالاقصی جایی برای صهیونیست‌ها و شهرک نشینان نیست.

براساس گزارش المیادین او در ادامه سخنان خود گفت: «به صهیونیست‌ها می‌گویم رویا‌های شما نابود می‌شود. ۱۵۰ موشک در کمتر از ۵ دقیقه رژیم صهیونیستی را نابود می‌کند. امروز آینده تاریکی در انتظار اسرائیل و رژیم صهیونیستی در وضعیت فروپاشی سیاسی است.»

هینه در ادامه به ساکنان اردوگاه‌های پناهجویان در فلسطین گفت: خود را آماده کنید، بازگشت نزدیک است. اکنون مبارزه برای موجودیت اشغالگران روی میز است.

پیش از این نیز اسماعیل هنیه در جلسه افتتاحیه یازدهمین کنفرانس ملی اسلامی در بیروت اعلام کرد در پی نتایج جنگ اوکراین، وجهه جهان تغییر خواهد کرد.یکی از نتایج جنگ اوکراین، شکست آمریکاست که به نفع فلسطین، لبنان، جریان مقاومت و امت اسلامی است.

اسماعیل هنیه همچنین عملیات شمشیر قدس را به منزله تحول گسترده در جریان درگیری با دشمن دانست و گفت مقاومت فلسطین پس از این نبرد قدرتمندتر شد.

او تاکید کرد یهودی سازی قدس و تلاش رژیم اشغالگر برای تحمیل حاکمیت دینی بر مسجد الاقصی و محاصره غزه همگی تحولاتی است که پس از آغاز برگزاری نشست کنفرانس ملی اسلامی روی داد. برای تغییر منطقه بر اساس رویکرد آمریکا و رژیم صهیونیستی برنامه ریزی شده است.

اسماعیل هنیه تصریح کرد اتفاقی که اکنون روی می‌دهد، تلاش برای ادغام رژیم صهیونیستی در منطقه از طریق ائتلاف‌های نظامی و امنیتی برای مقابله با ایران، حزب الله و حماس است و باید به تلاش‌ها برای ضربه زدن به ارکان قدرت محور مقاومت توجه کنیم.

چندی پیش نیز پس از گذشتن ده سال از قطع روابط، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» اعلام کرد که روابط میان این جنبش و سوریه در مسیر بازگشت کامل به دوران گذشته است. پس از شروع بحران در سوریه در یک دهه پیش، به دنبال قطع روابط برخی کشورهای عربی با سوریه، جنبش حماس نیز روابط خود با دولت سوریه را قطع کرده بود. پس از این، برخی رهبران این جنبش از جمله خالد مشعل رئیس وقت دفتر سیاسی آن که در دمشق اقامت داشتند، به دوحه و استانبول منتقل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۰۵ تير ۱۴۰۱
آینده روشنی هم در انتظار شما نیست
آخرین اخبار