ثبت ۱۲ هزار و ۳۸ ماموریت در مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری

در سه ماهه گذشته، ۱۲ هزار و ۳۸ ماموریت در مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری به ثبت رسید.

آقای دکتر حیدری رئیس مرکز اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: طی این مدت در مجموع ۵۱ هزار و ۱۶۷ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان (دیسپچ) ثبت شد که در پی این ماموریت‌ها ۱۰ هزار و ۷۹۸ تماس منجر به اعزام آمبولانس بوده و ۲ هزار و ۴۵۳ مورد نیز مشاوره تلفنی شده اند.

در این مدت ۵۱ هزار و ۱۶۷ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان برقرار شد که از این تعداد متاسفانه ۶ هزار و ۴۰۹ تماس‌های مزاحم با این مرکز بوده است.


بیشتر بخوانید


از مجموع ماموریت‌های ثبت شده طی سه ماه گذشته، ۲ هزار و ۴۳۱ مورد حوادث ترافیکی و ۲ هزار و ۳۲۷ مورد حوادث غیرترافیکی بوده است که نسبت به سه ماه اول پارسال ۱۴ درصد ماموریت‌های ترافیکی افزایش یافته و ۷ هزار و ۲۸۰ مورد بیماری بوده است که از این تعداد ۷۸۶ مورد قلبی و ۳۹۳ مورد تنفسی بوده است.

در این بازه زمانی ۴۱ نفر نیز دچار مسمومیت با گاز منواکسیدکربن شدند که این آمار نسبت به سه ماه اول پارسال افزایش یافته است.

در سه ماه گذشته، اورژانس هوایی ۱۳ مورد پرواز داشته است و تعداد ماموریت غرق شدگی در سه ماه اول سال ۱۶ مورد بوده است که متاسفانه نسبت به پارسال ۳۳ درصد افزایش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۰۳ ۰۵ تير ۱۴۰۱
ماشالا
آخرین اخبار