ورزش شادگان باید مورد حمایت بیشتری قرار گیرد

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: دغدغه ورزشکاران شادگانی به حق است و ورزش در هر جامعه بهترین ابزار است و ورزش شادگان باید مورد حمایت بیشتری قرار گیرد.

جمال صالح زاده گفت: شادگان در مقوله ورزش جز شهرستان‌های خوب استان است و انتظار می‌رود در این زمینه پیشرفت بیشتری نیز داشته باشد.

سرپرست فرمانداری شادگان می گوید: به ثمر نشستن و شکوفایی استعداد های ورزشی در شهرستان شادگان نیازمند حمایت، اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات های مربوطه است.

به گفته او تلاش ما بر این است تا سرانه فضای ورزشی در سطح این شهرستان افزایش یابد و زیرساخت های ورزشی در بخش ورزش بانوان و آقایان تقویت شود، شهرستان شادگان دارای استعدادها و ظرفیت های فراوان در رشته های مختلف ورزشی است و ورزشکاران این شهرستان در میادین مختلف افتخارات بسیاری کسب کرده اند.

تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام زمین چمن مصنوعی روستای های خشاب ،منصوره ،شاوردی، تختی و مسکن مهر ، کمک مالی به هیئت های ورزشی ، تهیه تجهیزات ورزشی به هیئت های ورزشی تیراندازی، سوارکاری و کاراته و پیگیری پروژه محوطه سازی مجموعه ورزشی پتروشیمی شهدای شادگان از اهم مصوبات جلسه شورای ورزش شادگان می باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار