طرح اوقات فراغت تابستانی هلال احمر در اردبیل برگزار می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: طرح اوقات فراغت تابستانی در قالب شوق رویش همزمان با سراسر کشور توسط این جمعیت در استان برگزار می‌شود.

عزت اله ضربی با بیان اینکه این طرح با هدف ترویج و توسعه فرهنگ مهارت آموزی، کارآفرینی و توانمندسازی اجرا می‌شود، گفت: طرح شوق رویش بستری برای مشارکت اعضا در عرصه فعالیت‌های فرهنگی- اجتماعی، بشردوستانه و عام المنفعه می‌باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه اجرای بیست و نهمین طرح غنی سازی اوقات و فراغت نوجوانان و جوانان با شعار «جوانی- فراغت - پویایی» از اول تیر ماه تا ۳۰ شهریور برگزار می‌شود، گفت: این کار در راستای بیانیه سرنوشت ساز گام دوم انقلاب اسلامی در خصوص مسائل مختلف جوانان انجام می‌شود.

ضربی می‌گوید: این طرح را با فعال کردن کانون‌های هلال احمر و با رویکرد آگاه سازی، توانمندسازی و افزایش نشاط اجتماعی در پایگاه‌های فرهنگی و آموزشی و مراکز امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اجرا می‌شود.

او گفت: حضور نوجوانان و جوانان در این پایگاه ها، زمینه مناسبی را برای مشارکت آن‌ها در عرصه فعالیت‌های فرهنگی _ اجتماعی، عام المنفعه و بشردوستانه فراهم می‌کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.