بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستان‌ها خالی از بیماران مبتلا به کرونا

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد گفت: هم اکنون هیچ بیماری با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری تحت مراقبت و درمان نیست.

آقای درخشان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳ بیمار با علائم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی، سرپایی و بیمارستانی چهارمحال و بختیاری مراجعه داشته اند که از این تعداد دو بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

در شبانه روز گذشته نتیجه آزمایش دو نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی مثبت قطعی اعلام شد و در بین بستری شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان نتیجه آزمایش هیچ یک مثبت قطعی اعلام نشد.


بیشتر بخوانید


هم اکنون پنج بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد سه نفر مثبت قطعی و بقیه در انتظار پاسخ نتایج آزمایش‌ها برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

طی ۲۴ ساعت گذشته مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش نشد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری یک هزار و ۸۴۹ نفر است.

در حال حاضر، به لحاظ شیوع بیماری کرونا، شهرستان‌های بن، بروجن، کیار، اردل، سامان خانمیرزا در وضعیت رنگ بندی زرد و شهرستان‌های شهرکرد، فارسان، کوهرنگ و لردگان در وضعیت آبی قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار