سردار تنگسیری:

تمامی قایق های تندرو و موشک انداز سپاه تولید داخل هستند

فرمانده نیروی دریایی سپاه از تولید شناورهای مورد نیاز این نیرو در داخل کشور خبر داد.

سردارعلیرضا تنگسیری گفت: پیش از این یونانی ها نفتکش ما را به سواحل این کشور بردند و نفت آن را خالی کردند و با پررویی دادگاه حکم به توقیف آن داد حمایت و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب از توقیف نفتکش آنها در آبهای خلیج فارس برای ما بسیار مهم بود چراکه یک زمان و یک لحظه اما در دو جغرافیای متفاوت در شرایط نامساعد جوی با سرعت وزش ۲۷ نات که هلیکوپتر امکان راپل نداشت این دو نفتکش را توقیف کردیم. یکی از آنها در هرمزگان و دیگری در استان بوشهر بود.

 به گفته فرمانده نیروی دریایی سپاه، جزایر راهبردی در خلیج فارس داریم که مانند ناو هواپیمابر غرق نشدنی هستند. قایق های   تندرو و موشک انداز سپاه امروز در داخل ساخته می شوند. دو فروند نفتکش تولید داخل به ونزوئلا تحویل دادیم.

او می گوید: امروز در تنگه هرمز و به عنوان نمایندگان مردم هر شناوری تردد می کند از آنها سوال می کنیم و آنها پاسخ می دهند؛ مجبورند جواب بدهند چون آبراهه ورودی و خروجی در اختیار ما قرار گرفته است.

تنگسیری در حاشیه مراسم روز جهانی دریانوردی هم گفت: بیش از ۲۵ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق از ۲۳ لنج ضبط کرده ایم اخیرا شناورهای حامل  ۲۵۰ کیلو مواد مخدر و یک محموله ۲ تنی مواد مخدر را در خلیج فارس توقیف کرده ایم. همچینن شناور حامل قاچاق پارچه را توقیف کردیم و آتش زدیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار