تراشه M2 Pro در پاییز معرفی می‌شود

براساس گزارش‌ها شرکت اپل در حال ساخت تراشه‌های M2 Pro و M3 سه نانو متری است.

شایعه شده که شرکت اپل در حال ساخت دو تراشه M۳ و M۲ Pro سه نانومتری است که آن را در اوایل پاییز امسال معرفی می‌کند.

به گزارش سایت digitaltrends؛ تراشه ۳ نانومتری M۲ با مک بوک پرو‌های به روز شده در ماه اکتبر عرضه خواهد شد. اپل تراشه M۲ را در  ۶ ژوئن معرفی کرد که مشابه تراشه ۵ نانومتری M۱، ۲۰۲۰ بود. با این حال، یک تراشه ۳ نانومتری M۲ Pro و تراشه M۲ Max در اواخر امسال به بازارهای جهانی عرضه می‌شوند.

براساس گزارش‌ها، یک تراشه ۳ نانومتری M۲ به احتمال زیاد در یک هدست واقعیت ترکیبی ظاهر خواهد شد. این دستگاه ۱۶ گیگابایت رم دارد و بر روی سیستم عامل جدیدی که اپل آن را realityOS می‌نامد اجرا خواهد شد.

تراشه M2 Pro اپل

یک تراشه ۳ نانومتری عملکرد بهتری را به کاربران مک بوک‌های اپل ارائه می‌دهد. این شرکت می‌تواند با کمک این پردازنده  اندازه کلی مک بوک‌های خود را کاهش دهد. یوریف یک یوتیوبر فناوری معتقد است که در اوایل سال ۲۰۲۳ شاهد تراشه ۳ نانومتری M۲ Pro خواهیم بود و اپل در پاییز از تراشه M۲، ۵ نانومتری برای خط تولید خود استفاده خواهد کرد. 

گفته شده، M۳ به احتمال زیاد در سری مک‌های ۲۰۲۳ اپل عرضه خواهد شد. دیجی‌تایمز اعلام کرد که تراشه ۳ نانومتری M۳ در همان زمان وارد آیفون‌ها می‌شود. بر اساس این گزارش، تولید در کارخانه ریخته گری Fab ۱۸ در تایوان به تازگی آغاز شده است و تا اواخر امسال به مقیاس نخواهد رسید. در هر صورت، انتظار نداشته باشید که تراشه M۳ را به این زودی ببینید.


بیشتر بخوانید


 

برچسب ها: مک بوک ، شرکت اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار