رصد هوشمند پیمایش خودرو های گازوئیل سوز در بندرعباس

نصب سامانه هوشمند پیمایش بر روی خودرو های دیزلی درون شهری بندرعباس الزامی شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: از این پس سهمیه سوخت پایه ناوگان بار و مسافر دیزل براساس دریافت پروانه فعالیت و اشتغال و تخصیص سهمیه بیشتر براساس پیمایش توسط ثبت باربرگ الکترونیکی و همچنین نصب دستگاه سیپاد خواهد بود.

عمار زاهدی گفت: مالکان ناوگان دیزلی دارای پروانه فعالیت درون‌شهری برای دریافت سهمیه سوخت مبتنی بر پیمایش می توانند از طریق آدرس اینترنتی Sipaad.IR اقدام کنند.

او با اشاره به اینکه سامانه سیپاد از جمله طرح‌های ملی با هدف تخصیص سوخت به ناوگان دیزل درون‌شهری بر مبنای پیمایش است گفت: با استفاده از تجهیزاتی که به‌روی خودروها نصب می‌شود، امکان راهبری و هوشمندسازی خودرو و نظارت هوشمند بر فعالیت‌های ناوگان حمل‌‌ونقل فراهم می شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: طرح ملی سیپاد عامل رعایت عدالت اجتماعی در حوزه تخصیص سوخت به ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری و در نتیجه جلوگیری از هدررفت و عرضه خارج از شبکه است.

زاهدی درباره سهمیه سوخت ناوگان دیزلی افزود: سهمیه سوخت خودرو ها بر اساس ثبت اطلاعات پیمایش توسط دستگاه سیپاد است و در غیر این صورت مالکین ناوگان دیزلی با کاهش سهمیه سوخت مواجه می شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.